این دستبندهای کارتیه همیشه مد روز است + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: کارتیه سال ها در میان برندهای دیگر در سراسر جهان زبانزد بود و محصولات آن به شدت مورد توجه خانم ها، سلبریتی ها، افراد خاص، خاندان سلطنتی و اشراف قرار می گرفت.

این دستبندهای کارتیه همیشه مد روز است + عکس

محصولات برند کارتیه

از معروف ترین محصولات این برند می توان به جواهرات دست ساز و ساعت های آن اشاره کرد لازم به ذکر است این مدل های دستبند کارتیه همیشه مد روز بوده است.

دستبند کارتیه

در همان سال ها یکی از دوستان لوئیس کارتیه که خلبانی بازنشسته بود و از کیفیت ساعت های مچی به هنگام پرواز گله مند بود، به کمک او اقدام به طراحی و ساخت یک ساعت مچی تخت با قاب مربعی کرد. بدین صورت اولین ساعت از برند کارتیه در سال 1904 طراحی و ساخته شد. سه سال بعد، برند کارتیه تبدیل به صادر کننده بهترین ساعت های مچی به سراسر جهان شد و بار دیگر موفقیتی در زمینه ساخت زیورآلات به دست آورد.

دستبند کارتیه

ساعت های برند کارتیه از سال 1920 با حک کد چهار رقمی مخصوص در پشت آن ها تولید و به صورت انحصاری توسط شرکت ادوارد جاگر به سراسر جهان صادر شد. همچنین در سال 1923 کلکسیونی از جواهراتی از جنس نقره توسط این برند مشهور ارائه گردید. قیمت ارزان نقره در مقایسه با طلا منجر به استقبال بسیار زیاد افراد مختلف از قشرهای گوناگون از این کلکسیون شد.

دستبند کارتیه

از جمله معامله های بزرگی که در طول تاریخ در صنعت جواهرسازی انجام شده است می توان به معامله گردنبند دو رشته مروارید برند کارتیه با همسر یک میلیونر معروف آمریکایی یعنی مورتون پلنت (Morton Plant) اشاره کرد. پیر کارتیه در سال 1914 میلادی به ازای این گردنبند یک ساختمان شش طبقه به ارزش 1 میلیون دلار در خیابان پنجم نیویورک و 100 دلار پول نقد دریافت کرد. این اتفاق به شهرت دوباره این برند در سراسر جهان منجر شد.

دستبند کارتیه

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما