عطر مورد علاقه این خانم سلبریتی نوستالژی است اما خوشبو و ماندگار !

طلا و جواهر اقتصاد 100: بهاره افشاری حتی به شیشه و رنگ عطر هم اهمیت می‌دهد. او می‌گوید همیشه دوست دارد عطری که از بوی آن خوشش آمده را بشناسد و حتما آن را تهیه کند.

عطر مورد علاقه این خانم سلبریتی نوستالژی است اما خوشبو و ماندگار !

عطر مورد علاقه بهاره افشاری

شاید خیلی از طرفداران بهاره افشاری که هنوز هم بعد از چند سال با سریال «او یک فرشته بود» و بازی خوبش در نقش شیطان در ذهن مخاطبان تلویزیون مانده، ندانند که این خانم بازیگر و البته هنرمند به جز فعالیت‌هایش در عرصه بازیگری، دستی هم در طراحی لباس دارد که البته تا به امروز قدرتمند هم عمل کرد.

پس به هیچ وجه دور از انتظار نیست که بهاره افشاری را همیشه و همه جا از حضور در جشنواره‌ها گرفته تا مراسم و گردهمایی‌های سینمایی و تلویزیونی، با ظاهری متفاوت و جالب ببینیم. او می‌گوید همیشه سعی می‌کند به ظاهرش اهمیت دهد. این ظاهر شامل همه چیز می‌شود، از لباسی که قرار است بر تن کند تا عطری که از آن استفاده می‌کند.

1482de0c-064a-42ac-a24e-25d8143f8fab

البته او روحیه تنوع طلبی در انتخاب عطر دارد و بوی عطر زود خسته‌اش می‌کند. به همین دلیل است که همیشه ترجیح می‌دهد خودش را محدود به استفاده از برند خاصی در بین عطر‌ها نکند و عطرهای مختلف با بوهای متفاوت را تجربه کند. اما در بین عطرهایی که استفاده کرده و می‌کند حس خوشایندی نسبت به CK دارد. البته معمولا بوهای مختلف عطر‌ها خاطراتی را برای او زنده می‌کند. جالب است بدانید برخلاف بعضی‌ها که فقط بو و رایحه عطری که از آن استفاده می‌کنند.

برایشان مهم است، افشاری حتی به شیشه و رنگ عطر هم اهمیت می‌دهد. او می‌گوید همیشه دوست دارد عطری که از بوی آن خوشش آمده را بشناسد و حتما آن را تهیه کند. به همین خاطر هم هست که اگر از رایحه عطری که کسی استفاده کرده خوشش بیاید از او سوال می‌کند و نام عطر را جویا می‌شود. علاوه بر این به مد روز هم اهمیت می‌دهد و سعی می‌کند بر طبق آن عطر‌هایش را خریداری نماید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما