شرکت مهندسی فیروزا

شرکت مهندسی فیروزا

شرکت مهندسی فیروزا نماینده شرکت دماگ آلمان در ایران است. این نمایندگی شامل تامین قطعات، تجهیزات بالابر و همچنین لیسانس تولید جرثقیل است.

علاوه بر این فیروزا تامین کننده برتر و قابل اطمینان تجهیزات بالابر در کشور است. انواع بالابر با طراحی خاص، بالابرهای زنجیری و سیم بکسلی (دستی و برقی)، قطعات یدکی و لوازم جانبی جرثقیل سقفی، برخی از موارد قابل تامین توسط فیروزاست. این شرکت علاوه بر تامین کلیه قطعات جرثقیل ساخت فیروزا ، قادر به تامین قطعات یدکی و لوازم جانبی شرکت های دماگ و اشتال آلمان نیز است.

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت فیروزا، با اتکا به تجربه و پشتوانه ۵۵ ساله خود، طراحی جرثقیل است. جرثقیل‌های ساخته شده مطابق با خواسته مشتریان و ارائه راه کارهای مختلف در جهت رفع نیاز صنایع آنهاست. ما به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت کشور، قادریم با بهره برداری از دستاورد‌های علمی واحد تحقیق و توسعه خود، تمامی نیازهای صنایع را در زمینه جابجایی مواد، فناوری جرثقیل و خدمات پس از فروش با رویکرد کیفیت برتر و قابل اطمینان برآورده سازیم.

زمینه فعالیت و تخصص شرکت فیروزا ساخت انواع جرثقیل‌های صنعتی از جمله سقفی، دروازه‌ای، بازویی، مونوریل ، طرح‌های خاص(ضد انفجار) و… است. یکی از نقاط قوت شرکت فیروزا، طراحی و ساخت انواع جرثقیل‌های صنعتی خاص است که توان مهندسی بالا نیاز دارند. فیروزا با اتکا به منابع انسانی با تجربه و کار آزموده، این امر را امکان پذیر ساخته است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما