خبر خوش وزیر برای گندم کاران / منتظر پیامک واریز باشید!

وزیر جهاد کشاورزی پرداخت بیش از ۹۰ درصد مطالبات گندم کاران را حاصل تعامل دولت و سایر قوای حاکمیت اعلام کرد و گفت: در چند روز آینده تمام مطالبات تسویه می‌شود.

خبر خوش وزیر برای گندم کاران  / منتظر پیامک واریز باشید!

به گزارش اقتصاد100، غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی در نشست شورای معاونان هفته اول آبان ماه، تنظیم بازار کالاهای اساسی از نظر فراوانی و تأمین نیاز عمده بازار را تعهد وزارت جهاد کشاورزی دانست و گفت: در کنار مسائل فنی توسعه کشاورزی و توجه به تولید از موضوع تنظیم بازار غافل نخواهیم شد.

وی با دریافت گزارش جوجه‌ریزی مهر ماه و تثبیت بازار مرغ تاکید کرد: تداوم این پایداری در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز ضروری است.

نوری قزلجه تمهیدات تأمین میوه شب عید را از دیگر وظایف وزارت جهاد کشاورزی در ماه‌های پیش‌رو اعلام کرد و گفت: بر اساس گزارش سازمان متولی، ذخیره‌سازی میوه شب عید از روند مطلوبی برخوردار است و امیدواریم در پایان سال بازار متعادل میوه شب عید را شاهد باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی پرداخت بیش از ۹۰ درصد مطالبات باقیمانده کشاورزان را حاصل تعامل دولت و سایر قوای حاکمیت اعلام کرد و افزود: در چند روز آینده همه مطالبات کشاورزان تسویه خواهد شد.

 

 

 

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما