تغییر چهره عجیب سحر دولتشاهی بعد از ازدواج با همایون شجریان / پیر و داغون !

سحر دولتشاهی از بازیگرای خوش چهره و هنرمند کشورمان می باشد که با بازی در سریال “نابرده رنج” بیشتر معروف و دیده شد و نقطه اوجش این کار بود که همراه با میلاد کی مرام و کامبیز دیرباز حسابی درخشیدند.

تغییر چهره عجیب سحر دولتشاهی بعد از ازدواج با همایون شجریان / پیر و داغون !

 

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی اما در دهه نود توانست واقعا از هنر بازیگری خودش رو نشون بده و کارنامه کاری درخشانی داشته باشه. سحر دولتشاهی حالا تغییر به یکی از هنرمندان اسم و رسم دار و جذابیه که خیلیا طرفدارشن و شیفته خانوم دلتشاهی هستند.

سحر دولتشاهی در یک خانواده مذهبی پا به جهان گشود وی از اون دسته هنرمند کم حاشیه در فضای مجازی می باشد که همانند خانوم بهاره رهنما دم به دقیقه در فضای مجازی با لباس ها ی نامناسب دیده نمیشه اما در صفحه اینستاگرامش کم و بیش فعالیت خودش رو داره و در طول این چند سال تونسته به بیش از 3 میلیون فالوور برسه که در بین بازیگران این تعداد کاربر دنبال کننده زیاده! سحر دولتشاهی اما از بدیاش اینه که در این پیج چندان از عکس های خودش به اشتراک نمیذاره و به نسبت پست هایی که راجع به شغلش میذاره خیلی کمتر هستن!

رابطه آروم سحر دولتشاهی 

سحر دولتشاهی از اون دسته هنرمند توانا سینما که علاقه چندانی به حاشیه سازی ندارد و حتی زمانی که ازدواج اولش به سرانجام رسید هم بیرسرو صدا در سکوت مطلق خبری از رامبد جوان جدا شد و اجازه نداد هیچ اتفاقی روی شهرتش سایه بندازه. تا مدت های طولانی سحر خانوم فقط با کارهاش ورد زبونا بود و گویا داشت زندگی عادی و البته رابطه احساسیش رو به آرومی پیش میبرد. تا اونجا که به یکباره خبر از ارتباط دلی این بازیگر با همایون شجریان در فضای مجازی پیچید و چشم خیلی از کاربران رو به سمت خودش چرخوند.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا آمد. دولتشاهی در رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

بیوگرافی همایون شجریان

همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای اهل موسیقی متولد شد. وی فرزند محمدرضا شجریان است. همایون شجریان برادر کوچک مژگان شجریان است. او در سال ۱۳۷۵ با گیتا خوانساری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزندی به نام یاسمین است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما