همه چیز درباره زندگی شخصی همسر جذاب اشکان خطیبی + بیوگرافی آناهیتا درگاهی بازیگر غربت

در این مطلب به بیوگرافی آناهیتا درگاهی خواهیم پرداخت. یکی از بازیگران عزیز کشورمان که تصویرش را دیده ایم اما شاید خیلی در باره او و خانواده اش ندانیم. می خواهیم کارهای او را به شما معرفی نماییم و همچنین در مورد ازدواجش صحبت کنیم. آناهیتا درگاهی از بازیگرانی است که به یکباره وارد عرضه بازیگری شد و بسیار هم درخشید.

همه چیز درباره زندگی شخصی همسر جذاب اشکان خطیبی + بیوگرافی آناهیتا درگاهی بازیگر غربت

بیوگرافی آناهیتا درگاهی - تاریخ تولد

آناهیتا درگاهی عزیز در 7 بهمن ماه سال 1365 به دنیا آمده است. محل تولدش تهران است و در تهران بزرگ شده است. او کارشناس ارشد رشته نقاشی است. یک نقاش فعال که عاشق نقاشی است. شاید جالب باشد بدانید که او هم تجربه بازیگری و هم تجربه تهیه کنندگی دارد و از 29 سالگی کارش را در این حرفه شروع کرده است. بسیار به سرعت پس از شروع بازیگری در این حرفه درخشید و دیده شد.

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

شروع هنر نقاشی از کودکی

او تنها 7 ساله بود که نقاشی را شروع کرد. نزد عباس کاتوزیان که از نقاشان برجسته ایرانی است هنر نقاشی را آموزش دید. تا به امروز نقاشی را ادامه داده است. عشق او به نقاشی باعث شد تا در دانشگاه نیز نقاشی بخواند. او حرفه ای در نقاشی پیش رفته تا جایی که نقاشی های خاص و متفاوتی از خودش بر جای گذاشته است.

عکس آناهیتا درگاهی در طبیعت
 

برگزاری نمایشگاه های نقاشی متعدد

آناهیتا درگاهی از فعالان هنر نقاشی است. تا به حال نمایشگاه هایی در کاخ نیاوران، گالری سیحون، موزه هنرهای زیبای کاخ سعدآباد، گالری کمال الملک گذاشته است. این نمایشگاه ها به صورت گروهی و انفرادی بوده اند.

بیوگرافی آناهیتا درگاهی - ازدواج با اشکان خطیبی

در برنامه ای که از اشکان خطیبی در خندوانه پخش شد اشکان خطیبی از ازدواجش با آناهیتا درگاهی خبر داد. او گفت که خوشحال است که با آناهیتا ازدواج کرده است و زندگی اش بسیار خوب است. بیوگرافی آناهیتا درگاهی از آنجایی وارد بازیگری می شود و خواندتی تر می شود که وارد زندگی اشکان خطیبی شده است. او پس از این به عرضه تئاتر و سینما نیز راه پیدا کرد. شایعاتی در مورد طلاق آناهیتا درگاهی از اشکان خطیبی پخش شده بود. این خبر تکذیب شد و این دو با هم ارتباط خوبی دارند.

آناهیتا درگاهی و همسرش اشکان خطیبی
 
عکس آناهیتا درگاهی همسر اشکان خطیبی
 
عکس آناهیتا درگاهی و همسرش اشکان خطیبی

گذراندن دوره بازیگری و حضور موفق در بازیگری

آناهیتا درگاهی دوره بازیگری را نزد فرزاد موتمن گذراند و اولین بار توسط فرزاد موتمن برای بازی در فیلم آخرین بار کی سحرو دیدی انتخاب شد. پس از این هم در سریال ها و هم در فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده است. فیلم آخرین بار کی سحرو دیدی اولین بار در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نقش هرچند کوتاه آناهیتا درگاهی در این فیلم دیده شد. بازی در سریال های نمایش خانگی نیز او را بیشتر به مردم معرفی کرده است. او یکی از بازیگران سریال قطب شمال است که فرزاد فرزین نیز در آن به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی آناهیتا درگاهی
 

برخی از کارهای درخشان آناهیتا درگاهی

  • مرد بازنده :محمدحسین مهدویان ، 1400
  • جوجه تیغی :مستانه مهاجر ، 1399
  • راند چهارم :علیرضا امینی ، 1398
  • سینما شهر قصه :کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری، 1397
  • نیلگون :حسین سهیلی زاده، 1398
  • درخت بنفش :امین اصلانی، 1397
  • سودابه :محمدعلی سجادی، 1397
  • چشم وگوش بسته :فرزاد مؤتمن، 1397
  • قانون مورفی :رامبد جوان، 1397
  • همدیگر :علی زرنگار ، 1396 (فیلم کوتاه)
  • داستان سیاوش :امیر اسکندری، 1396
  • زرد :مصطفی تقی زاده، 1395
  • آخرین بار کی سحر را دیدی؟ :فرزاد مؤتمن، 1394
  • سریال قطب شمال: امین محمودی یکتا، 1403

بیوگرافی آناهیتا درگاهی - همکاری با اشکان خطیبی

او در بسیاری از کارهای همسرش اشکان خطیبی به ایفای نقش پرداخته است. اشکان خطیبی کارگردانی نمایش های تئاتر زیادی را بر عهده داشته است. از این نمایش ها می توان به کنسرت تئاتر “ده سال تنهایی” اشاره کرد. آناهیتا درگاهی نیز در این نمایش به ایفای نقش پرداخته بود. تئاتر سه خواهر نیز از نمایش هایی بود که توسط اشکان خطیبی کارگردانی شد. در این نمایش نیز اجرای زیبایی از بازیگری آناهیتا درگاهی دیده شد.

آناهیتا درگاهی + بیوگرافی آناهیتا درگاهی + عکس آناهیتا درگاهی

بازیگری خوش سلیقه که عکس های زیبایی می گیرد

از یک خانم نقاش انتظاری جز سلیقه نیز نمی رود. او یک زن زیبارو و خوش سلیقه است که عکس های جذابی از خودش منتشر می کند.

عکس بچگی آناهیتا درگاهی

بیوگرافی آناهیتا درگاهی - عکس بچگی آناهیتا درگاهی
 

بازیگری در مجموعه "می خواهم زنده بمانم"

مجموعه داستانی “می خواهم زنده بمانم” سریالی بود که از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش شد. آناهیتا درگاهی در این سریال به ایفتی نقش پرداخت. می خواهم زنده بمانم سریالی بود که بسیار دیده شد و مورد توجه قرار گرفت. بازیگرانی چون هدیه تهرانی و حامد بهداد نیز در این سریال بازی کرده بودند. آناهیتا درگاهی در این سریال دیده شد و همین به بیشتر شناخته شدنس کمک زیادی کرد.

بسیاری از منتقدین اعتقاد داشتند که آناهیتا درگاهی در این سریال بسیار بسیار حرفه ای تر از پیش ظاهر شد. او نقشی حرفه ای را با بهترین شیوه بازیگری کرد. در مجموعه می خواهم زنده بمانم نقش آناهیتا درگاهی نقش زنی مستقل به نام شیوا را بازی کرد.

شهرت آناهیتا درگاهی با سریال های نمایش خانگی

شبکه های نمایش خانگی خیلی خوب و حرفه ای وارد زندگی مردم شده اند. و البته به خاطر سرمایه گذاری های خوب نیز سریالهایی جذاب و دیدنی برای مخاطبین پخش می کنند. پرداخت هزینه های زیاد و سرمایه گذاری بیشتر باعث شده که بتوانند از بازیگران حرفه ای تری استفاده کنند. گویی فشار و سخت گیری نیز در این شبکه ها کمتر است. به همین خاطر بسیاری از مخاطبین با آن ها بیشتر ارتباط می گیرند. آناهیتا درگاهی نیز از بازیگرانی است که پس از این که در این سریالها بازی کرد بسیار دیده شد. او در مجموعه می خواهم زنده بمانم بازی کرد و پس از آن نیز در سریالهای دیگری ظاهر شد. بازی جذاب او در سریال قطب شمال که از فیلیمو پخش شد نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

آیااشکان خطیبی آناهیتا درگاهی را بازیگر کرد

آناهیتا درگاهی پیش از ازدواج با اشکان خطیبی بیشتر به نقاشی می پرداخت. اما پس از این که با اشکان خطیبی ازدواج کرد کم کم در عرضه بازیگری دیده شد. البته هنوز هم به نقاشی می پردازد. بدیهی است که با حضور در بازیگری وقت کمتری خواهد داشت که به نقاشی بپردازد. اما امیدواریم این هنر ارزنده را نیز کنار نگذارد. هر زن و شوهر عاشقی سعی می کنند که به پیشرفت هم کمک کنند. این زوج نیز همین طور هستند. اشکان خطیبی همسرش را به بازیگری هدایت کرد. ابتدا نمایش نامه هایی نوشت که در آن ها نقش مهمی برای آناهیتا درگاهی در نظر گرفته شد. بی شک این موضوع نیز در کشف استعداد بازیگری او بی اثر نبوده است. آرزوی موفقیت روز افزون برای آناهیتا درگاهی در مسیر بازیگری داریم.

عکس آناهیتا درگاهی در تئاتر با اشکان خطیبی

نقاشی های آناهیتا درگاهی

سبک خاص آناهیتا درگاهی و کشیدن پرتره هایی از افراد واقعی واقعا دیدنی است. چند تابلو از تابلوهای آناهیتا درگاهی را در ادامه می بینیم.

نقاشی آناهیتا درگاهی
نقاشی آناهیتا درگاهی
 
 
 
 
 
منبع:بگو بپرس
 


وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما