این بازیگران زن ایرانی کاندیدای زیباترین بانوان شناخته شدند + عکس و اسامی

در ادامه زیباترین زن های ایرانی را مشاهده می کنید.

 این بازیگران زن ایرانی کاندیدای زیباترین بانوان شناخته شدند + عکس و اسامی

موضوع جذاب زیباترین زن ایران و زیباترین بانوان بازیگر ایران در این مقاله مورد توجه قرار می‌گیرد. به طور دقیق نمی‌توان گفت که یک فرد، زیبا و یک فرد، زشت است. چرا که نظرها و سلیقه‌ها در هر شرایطی، متفاوت است. اما چیزی که مشخص است، نظرسنجی کلی و عمومی است که تعیین می‌کند، زیبای واقعی کیست؟ ما در این قسمت از مجله قصد داریم تا به هنرپیشگان زن ایرانی که چهره جذاب و شیرینی دارند بپردازیم. ما در این مقاله ۲۰ کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز شادابی و طراوت پوست آن‌ها را هم به شما معرفی می‌کنیم.

مهتاب کرامتی جزو زنان زیبای ایرانی است؟

مهتاب کرامتی

او زاده سال ۴۹ در تهران است. احتمالا با خود فکر کنید که این بازیگر باید در ردیف اول لیست زیباترین زنان ایران قرار می‌گرفت. اما با اطمینان می‌توان گفت چنین ادعایی مربوط به سال‌های بسیار قبل بود که بازیگران زیبا و خوش‌چهره کم بودند. اما در حال حاضر، اغلب بازیگران، چهره محبوب و جذابی دارند که نادیده گرفتن آنها دور از انصاف است. البته بهتر است بدانید که مهتاب کرامتی هم با تیپ و قیافه شیک خود توانسته دل بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها و مزون داران را ببرد.

آیا زیبا کرمعلی جزو زیباترین زنان ایرانی است؟

زیبا کرمعلی

این بازیگر خوش سیما و جذاب، چند سالی است که به عرصه بازیگری وارد شده است. او متولد ۷۵ در کرج است. تحصیلات ممتاز کرمعلی در رشته هنر شاید شانس مطلوبی برای آغاز بازیگری او بوده است. اما ورود زیبا کرمعلی به دنیای هنر بر حسب یک اتفاق و بدون تجربه قبلی اتفاق می‌افتد و او در فیلم لاتاری، اولین بازی نقش خود را ایفا می‌کند. جذابیت و معصومیت این چهره سینما او را به عنوان زیباترین زن ایران معرفی است.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی در سال ۶۲ در تهران متولد شده است. مادر او، هنرمند مجسمه ساز و پدرش بازیکن تیم ملی سابق فوتبال است. اولین فیلم او با نام “من ترانه ۱۵ سال دارم” در زمان خود، غوغایی به پا کرد. طبق گفته‌ها به نظر می‌رسد، علیدوستی هیچ عمل زیبایی انجام نداده است. او جز معدود بازیگرانی است که توانسته بر روی فرش قرمز، خودنمایی کند.

آزاده صمدی

آزاده صمدی

صمدی متولد سال ۵۷ در لاهیجان است. صمدی علاقه بسیار زیادی به تست کردن تیپ‌های مختلف با تنوع رنگی بالایی دارد. قیافه او دوگانه است. به بیان ساده‌تر، از نقش‌های خشن و مغرور تا نقش‌های کودکانه و معصومانه بهترین بازدهی در او نقش او را دارند.

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون ایران متولد سال ۶۶ در تهران است. سبک لباس پوشیدن و استایل سحر قریشی در بسیاری از مواقع باعث شده است تا دختران جوان از این نوع تیپ و استایل الگوبرداری کنند. آرایش و رنگ مو مختلفی که او امتحان می‌کند نشان از تنوع پذیری این بازیگر دارد.

ساره بیات

ساره بیات

ساره بیات متولد سال ۵۸ در تهران است. تیپ‌های باکلاس و متفاوت او باعث شده تا به عنوان جذاب‌ترین و خوش‌پوش‌ترین هنرپیشه زن ایران شناخته شود. سادگی و شیک بودن تیپ‌های او هر کسی را به تعجب وا می‌دارد که چطور توانسته چنین ترکیب متضاد و جالبی را تدارک ببیند.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد سال ۵۶ در تهران است. شبنم قلی خانی همیشه به دور از آرایش غلیظ و سبک لباس متفاوت و عجیب و غریب است. اما به تازگی سبک لباس پوشیدن و آرایش غلیظ این بازیگر مورد توجه بوده است. او در تئاتر پرسپکتیو در نقش سفید برفی با یک لباس جذاب و هیجان انگیز ظاهری متفاوت دارد.

مریم مومن زیباترین زن ایران است؟

مریم مومن

مریم مومن متولد سال ۷۷ در مشکین شهر است. زیبایی او فارغ از هر گونه عمل و جراحی می‌باشد. این را می‌توان از گفته‌ها و صورت نچرال او متوجه شد. مومن در روز تولدش یک لباس سفید بلند را با یک روپوش قرمز خاص ست کرده است. به نظر می‌رسد، او علاقه بسیار زیادی به خاص بودن و متفاوت دیده شدن دارد. در سال‌های اخیر، لقب، زیباترین زن ایران به این بازیگر خوش چهره داده شده است.

لقب زیباترین زن ایران برازنده طناز طباطبایی است

طناز طباطبایی

او متولد سال ۶۲ در تهران است. بازی او در سریال یاغی توانست محبوبیت فراتری برایش باشد و لقب زیباترین زن ایران را برای او پررنگ‌تر کند. نقش خوب و جاافتاده‌ای که داشت برای بار چندم خوش بازیگری او را به رخ کشید. البته قبل از آن چهره خانومانه و اصیل این بازیگر هنرمند است که همیشه قابل توجه می‌باشد.

هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر

این بازیگر خوش سیما متولد سال ۷۰ در تهران است. علاقه او به نجوم باعث شده تا سفرهای زیادی به کویر و بیابان داشته باشد. این بازیگر خوش سیما با یک تیپ شیک و خاص و با آرایشی غلیظ در اکران فیلم ماجرای نیمروز، چهره جذاب خود را به رخ کشید. موهای چتری، صورت او را معصوم و بچگانه می‌کند.

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد سال ۵۷ در تهران است. آراستگی و مرتب بودن او همیشه زبانزد است. چهره او شباهت زیادی به سوفیا لورن، ستاره مشهور ایتالیایی دارد. یکتا ناصر علاقه زیادی به ست کردن کیف و کفش خود دارد. احتمالا در برخی عکس‌ها، او را با موهای فر مشاهده کنید که این بیانگر علاقه او به چنین موهایی است.

آیا نیوشا ضیغمی زیباترین زن ایران است؟

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی متولد سال ۵۹ در تهران است. این بازیگر خوش چهره همیشه با آرایش غلیظ دیده شده است. البته لباس‌های او نیز غالبا زرق و برق خاصی دارند. تبلیغات متفاوت او برای کلینیک‌های زیبایی باعث شده تا چهره و اجزای صورت او مدام در حال تغییر باشد. به جرات می‌توان گفت، لقب زیباترین زن ایران، برازنده اوست.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

او متولد سال ۵۹ در آبادان است. این هنرمند محبوب و نچرال به تازگی از تلویزیون دور شده و قصد بازی در شبکه‌های خانگی را دارد. تیپ‌های جسورانه او در اکران فیلم‌های مختلف در جشنواره فجر طرفداران زیادی دارد. از آنجایی که لیندا کیانی علاقه شدیدی به انواع گوشواره‌های متفاوت دارد می‌توان این گونه زیورآلات را با تنوع گوناگون در گوش این خانم بازیگر مشاهده کرد.

بهاره کیان افشار جزو زیباترین زنان ایرانی است؟

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار متولد سال ۶۲ در تهران است. چهره همیشه خندان با لبخندهای ملیح او، نشان از اصالت و شخصیت این بازیگر خوش سیما دارد. کیان افشار با صورت نچرال و جذبه خاصی که دارد به عنوان یکی از هنرپیشگان زن ایرانی می‌باشد که نام او در لیست زیباترین زن ایران جای گرفته است.

الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی متولد سال ۵۶ در تهران است. تیپ و اندام او باعث شده است تا مزون داران و میکاپ آرتیست‌های زیادی تمایل به همکاری با ایشان در تبلیغ لباس‌های مزونی و میکاپ داشته باشند. با این حساب، لقب زیباترین زن ایران لایق اوست. الگوبرداری الهام حمیدی از یک خواننده آمریکایی منجر به این شد که یک لباس در ترکیب‌های رنگی سیاه، سفید و صورتی به تن کند و اینگونه آگاهی خود از مد را به رخ دیگران بکشد.

گلوریا هاردی

گلوریا هاردی و مریم سلطانی

گلوریا هاردی متولد سال ۶۰ در فرانسه است. او به دلیل اینکه مادری ایرانی دارد و در برخی از فیلم‌ها به ایفای نقش پرداخته پس می‌توان گفت که به عنوان بازیگر ایرانی و فرانسوی شناخته می‌شود. نقش جذاب او در فیلم محبوب کیمیا باعث شد تا افراد زیادی هوادار نقش و چهره با اصالت او شوند.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه متولد سال ۷۷ در شیراز است. علاقه او به بازی‌های کودک و نوجوان باعث شده تا بتواند چهره معصوم و کودکانه خود را حفظ کند. کشیدگی چشمان این بازیگر جوان و خوش سیما به حدی زیبا است که هر گونه آرایشی، چهره او را چند برابر شیک و خوشگل می‌کند.

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد سال ۶۷ در تهران است. این بازیگر با چهره کودکانه و جذاب خود، یک معصومیت نهفته در خود دارد. به نظر می‌رسد این بازیگر ساده پوش علاقه‌ای به خودنمایی و استفاده از زیورآلات عجیب و غریب ندارد. چرا که، کژوال پوشی او در هر مراسم و اختتامیه‌ای قابل توجه است.

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

این بازیگر نچرال و محبوب متولد سال ۶۶ در اصفهان است. شما هم چهره ساده و اصیل این بازیگر هنرمند را در مراسمات مختلف مشاهده کرده‌اید. سادگی و معصومیت این چهره شاخص باعث شده است تا چنین نقش‌هایی برای او در نظر گرفته شود. شما به ندرت تیپ و آرایش‌های عجیب و غریب از او مشاهده می‌کنید.

آیا شیلا خداداد زیباترین زن ایران است؟

شیلا خداداد

این بازیگر خوش چهره متولد سال ۵۹ در تهران است. جذابیت چهره او به حدی بالا است که کمتر از آرایش‌های غلیظ و عجیب استفاده می‌کند. کیفیت و خوش دوخت بودن لباس‌های خانم بازیگر احتمالا به چشم برخی افراد که طرفدار تیپ‌های متفاوت و عجیب هستند خوش نیاید، اما به جرات می‌توان گفت که مورد علاقه طیف وسیعی از جامعه است. الحق که لقب زیباترین زن ایران برازنده اوست.

 
 
 
 
 
منبع:رکنا

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما