از سوی سازمان حفاظت محیط زیست صورت گرفت؛

معرفی کارخانه سیمان زاوه تربت به عنوان صنعت سبز کشور / تکرار افتخار برای ششمین بار

کارخانه سیمان زاوه تربت برای ششمین بار از سوی سازمان حفاظت محیط زیست بعنوان صنعت سبز کشور در سال 1400 انتخاب گردید.

معرفی کارخانه سیمان زاوه تربت به عنوان صنعت سبز کشور / تکرار افتخار برای ششمین بار

در همایشی که به منظور تجلیل و تقدیر از صنایع سبز کشور و بصورت ویدئو کنفرانس در محل سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی و همزمان در سراسر کشور برگزارشد ، جناب آقای مهندس امیر علی توکلی زاده ( قائم مقام محترم مدیرعامل ) ، مهندس مهدی حقدادی ( رئیس واحد محیط زیست ، فضای سبز ، روابط عمومی و امور رفاهی  ) مفتخر به دریافت تندیس سیمین و لوح تقدیر بیست و سومین همایش ملی صنعت ، معدن و خدمات سبز کشور شدند.

امروزه توسعه شهر نشینی ، فقر ، الگوی نامناسب مصرف و انفجار جمعیت بعنوان عناصر سرنوشت آفرین هزاره سوم از یک طرف و مولفه هایی نظیر تغییرات جهانی آب و هوا ،تحلیل لایه ازن ،کاهش تنوع زیستی ، جنگل زدایی و حمل و نقل مواد زائد خطرناک از سوی دیگر ، محیط زیست انسان را دستخوش تغییرات وسیعی نموده است که درنهایت سلامت و هستی جوامع بشری را بشدت مورد تهدید قرار می دهد . لذا بقای بشر در گرو همزیستی مسالمت آمیز انسان با طبیعت است .

از آنجایی که نهادینه کردن رابطه بخش صنعت و خدمات با حفظ محیط زیست یکی از اهداف سازمان حفاظت محیط زیست می باشد، این شرکت به جهت پاسداری و صیانت از محیط زیست ، توسعه اقتصادی و اجتماعی خود را بر پایه ارتقاء کیفیت زیست محیطی از نظر ارتقاء شاخص های زیست محیطی بنا نهاده است . ماحصل اقدامات انجام شده باعث انتخاب شرکت سیمان زاوه تربت بعنوان صنعت سبز و حضور در بیست و سومین همایش ملی تقدیر از واحد های صنعتی ، معدنی وخدماتی سبزکشور گردیده است.

صنعت سبز2



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما