موافقت مفتح با افزایش سقف معافیت مالیاتی در 1404

افزایش قدرت خرید شاغلان با یک «تصمیم مالیاتی» دولت پزشکیان

سخنگوی گمیسیون برنامه و بودجه به اقتصاد 100 گفت: معافیت مالیاتی پیشنهادی دولت در بودجه 1404 به معنی بالارفتن دریافتی کارمند و دیگر حقوق بگیران و افزایش قدرت خرید و بزرگتر شدن سفره آنان است.

افزایش قدرت خرید شاغلان با یک «تصمیم مالیاتی» دولت پزشکیان

به گزارش اقتصاد 100، طبق پیشنهاد دولت سقف معافیت مالیاتی حقوق سال 1404 به میزان 24 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است بنابراین افرادی که سالانه کمتر از 288 میلیون تومان حقوق بگیرند، از پرداخت هرگونه مالیات بر دستمزد معاف خواهند شد.

محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از موافقان این ایده است اما با شرط و شروطی.

وی در گفتگو با اقتصاد 100، تاکید کرد: چنانچه این پیشنهاد بودجه ای  دولت به تصویب برسد با فرض ثابت بودن قیمت کالا و خدمات قدرت خرید افراد بالا خواهد رفت.

نماینده تویسرکان گفت: معافیت مالیاتی پیشنهادی دولت در بودجه 1404 به معنی بالارفتن دریافتی کارمند و دیگر حقوق بگیران و افزایش قدرت خرید و بزرگتر شدن سفره آنان است.

وی تصریح کرد: با فرض ثابت بودن قیمت کالا و خدمات، معافیت مالیاتی تا 24 میلیون تومان حقوق، می تواند قدرت خرید افراد را بالا ببرد و از آنجاییکه شاهد افزایش قیمت کالاها خواهیم بود بنظر می رسد میزان معافیت مالیاتی که دولت در بودجه پیشنهاد کرده اگر تصویب شود رشدی بالاتر از افزایش قیمت خواهد داشت و به این ترتیب منجر به افزایش قدرت خرید کارمندان و حقوق بگیران خواهد شد.

 

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما