عضو کمیسیون صنایع در گفتگو با «اقتصاد 100»

حمایت تلویحی یک نماینده از فیلترینگ /پزشکیان را برای رفع فیلتر تحت فشار نگذاریم

نماینده تهران مدعی شد آنچه درباره ده ها هزار میلیاردی گردش مالی فیلترشکن ها گفته می شود آمار متفاوتی است و این عددها واقعی نیست ضمن اینکه هزینه هزار تومان هم برای استفاده از این ابزارها زیاد است.

حمایت تلویحی یک نماینده از فیلترینگ /پزشکیان را برای رفع فیلتر تحت فشار نگذاریم

ابوالقاسم جراره، عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با «اقتصاد 100» با اشاره به اینکه مدیریت کردن فضای مجازی نباید به ضرر مردم تمام شود خواستار طراحی و تقویت پلتفرم های داخلی مشابه خارجی شد.

نماینده دوره دوازدهم تهران گفت: نیازهای مردم در فضای مجازی باید مرتفع شود چون در این فضا شغل و فعالیت های اقتصادی تعریف شده و نباید به سمتی برویم که جامعه برای انجام امور مجبور به پرداخت هزینه شود.

سکوهای فضای مجازی داخلی باید تقویت شود 

وی با اشاره به اینکه پلتفرم های مورد استفاده داخل مانند سایر کشورها مجاب به رعایت قوانین کشور شوند افزود: متاسفانه پلتفرم ها به کسی پاسخگو نیستند و به قوانین کشور تن نمی دهند لذا مجبوریم به شکلی آنرا مدیریت کنیم تا آسیب برای مردم نداشته باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه سکوهای فضای مجازی داخلی باید تقویت شود تصریح کرد: در مورد حذف فیلترینگ اختلاف نظرهایی وجود دارد یک عده اعتقاد دارند وقتی فیلترشکن استفاده می کنیم فرزندانمان چارچوبی ندارند اما برخی می گویند اگر فیلترها برداشته شود فضای برخی پلتفرم ها نیز دست کمی از سایت های غیر اخلاقی ندارد.

گردش مالی ده ها هزار میلیاردی فیلتر شکن ها واقعی نیست

نماینده تهران با بیان اینکه باید تلاش شود پلتفرم ها در چارچوب قانونی فعالیت کنند درخصوص  فیلترشکن ها و مافیای پشت پرده گفت: اخباری که دارم با آنچه که گفته می شود متفاوت است ،آنچه درباره ده ها هزار میلیاردی گردش مالی فیلترشکن ها گفته می شود آمار متفاوتی است و این عددها واقعی نیست ضمن اینکه هزینه هزار تومان هم برای استفاده از این ابزارها زیاد است.

رئیس جمهور را برای رفع فیلترینگ تحت فشار نگذاریم

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مورد میزان زمان لازم برای رفع فیلترینگ تصریح کرد:اعتقاد دارم  حتی اگر 6 ماه دیگر هم بگذرد اشکالی ندارد تا راه حل مناسب برای مسایل و مشکلات مردم فراهم شود. نباید دولت و وزارت ارتباطات را در شرایطی که برنامه های مهمتراز رفع فیلترینگ وجود دارد تحت فشاربگذاریم.

وی تاکید کرد: اگر بستر های داخلی فراهم شود لزومی ندارد که بسترهای خارجی برای انجام امور  مورد استفاده قرار گیرد.

 

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما