دولت باید درهای اقتصاد کشور را به روی دنیا باز کند

سایه جنگ بر سر لایحه بودجه 1404 /بودجه متکی بر فروش نفت قابل اعتماد نیست

یک نماینده مجلس به «اقتصاد 100» گفت: شرایط امروز کشور بسیار خاص است و موضع جنگ طلبانه نظام سلطه و تحریم ها از مسایلی است که می تواند برخی پیش بینی های منابع درآمدی بودجه را دچارچالش کند.

سایه جنگ بر سر لایحه بودجه 1404 /بودجه متکی بر فروش نفت قابل اعتماد نیست

به گزارش اقتصاد 100، بخش اول از لایحه بودجه 1404، روز اول آبان از سوی مسعود پزشکیان رئیس جمهوری کشورمان تقدیم مجلس شد. بودجه ای که رئیس جمهور تاکید داشت واقع بینانه و با تکیه بر برنامه هفتم توسعه تدوین شده و البته از نقش گره گشای رهبری نیز در تدوین بودجه خصوصا در بخش دریافت مجوز برای برداشت از صندوق توسعه ملی نیز روایت کرد.

لایحه بودجه اما تا این لحظه با انتقاداتی همراه بوده است. 

سید محمد سادات ابراهیمی، عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفتگو با «اقتصاد 100» تاکید کرد که اگر بودجه سال 1404 متکی بر فروش نفت و اوراق مشارکت باشد قابل اعتماد نخواهد بود.

نماینده شوشتر با بیان اینکه میزان عملیاتی بودن بودجه در اجرای آن مشخص می شود، گفت: واقعیت این است که در طول دهه های گذشته همواره بودجه هایی ارائه شده که در مقام عمل با کسری مواجه بوده و مشکلات تورمی بر کشور تحمیل کرده است.

وی تصریح کرد: شرایط امروز کشور بسیار خاص است و موضع جنگ طلبانه نظام سلطه و تحریم ها از مسایلی است که می تواند برخی پیش بینی های منابع درآمدی بودجه  را دچارچالش کند.

عضو هیات ئیسه کمیسیون کشاورزی گفت: نگاه تیم اقتصادی دولت باتوجه به اجرای اقتصاد مقاومتی باید گشودن درهای اقتصاد کشور به روی دنیا باشد تا منابع لازم برای بودجه ایجاد شده و پروژه ها با راحتی و سهولت اجرایی شود.

 

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

موافق افزایش کف «معافیت مالیاتی» به جای افزایش درصد حقوق هستید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما