جعفر قادری در گفتگوی تصویری با «اقتصاد 100»

اعتراف آقای نماینده به سیاستگذاری های غلط مجلس و دولت در حوزه «اشتغال» +فیلم

جعفر قادری در گفتگوی تصویری با «اقتصاد 100» تاکید کرد: اشتغال در کنار درآمد سرانه قابل دفاع است.

اعتراف آقای نماینده به سیاستگذاری های غلط مجلس و دولت در حوزه «اشتغال» +فیلم

جعفر قادری، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگوی تصویری با «اقتصاد 100» در مورد وضعیت ایجاد شغل در کشور، گفت: محدودیت و موانع یکی دو تا نیست، در زیر ساخت های صنعتی و کشاورزی محدودیت آب و ایجاد شهرک صنعتی داریم و در نقاطی شهرک صنعتی ایجاد کردیم که متقاضی وجود ندارد و اگر در مکان هایی متقاضی شهرک های صنعتی داریم زیرساخت های لازم را آماده نکردیم.

وی تصریح کرد: در توسعه زیر ساخت های جاده ای و ریلی در مکان هایی سرمایه گذاری کردیم که تقاضای بار و مسافر وجود ندارد.

نماینده شیراز در مورد اینکه چنین سیاست های غلطی را چه کسی انجام داده  گفت: ما درمجلس و دولت محترم.

آمارها تفکیکی بین اشتغال پایدار و ناپایدار ندارد

عضوهیات رئیسه کمیسون اقتصادی تاکید کرد که آمارهای ارائه شده درمورد میزان اشتغال کشور، متاسفانه تفکیکی بین اشتغال های پایدار و غیر پایدار ندارد.

وی با بیان اینکه آمارهایی که مطرح می شود بعضا مربوط به اشتغال های موقت است گفت: به عنوان مثال تسهیلاتی که در قالب قانون سهولت کسب وکار دیده شده نشان می دهد کسی که پروانه می گیرد به عنوان شاغل محسوب می شود ولی سوال این است که آیا این پروانه می تواند اشتغال پایدار برای فرد ایجاد کند.

اشتغال در کنار درآمد سرانه قابل دفاع است

جعفر قادری نماینده شیراز در گفتگوی تصویری با اقتصاد 100 تصریح کرد: اشتغال در کنار درآمد سرانه قابل دفاع است در غیر این صورت اگر بگوییم اشتغال افزایش یافته ودرآمد سرانه افزایش نداشته ،یعنی منابع محدود را بین گروههای مختلف جامعه تقسیم کردیم.

 



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما