سقوط آزاد قیمت طلا و سکه / سکه امامی بیش از ۳ میلیون تومان ریخت

اقتصاد ۱۰۰- قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ پس از فروکش هیجانات شب گذشته،‌ در روند نزولی بازگشایی شد. بازار سکه در تمامی قطعات ریزش کرد و و قیمت طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی روبه‌رو شد.

سقوط آزاد قیمت طلا و سکه / سکه امامی بیش از ۳ میلیون تومان ریخت

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ پس از فروکش هیجانات شب گذشته، با کاهش چشمگیری در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. به‌طوری‌که سکه در تمامی قطعات سقوط کرد و طلای ۱۸ عیار نیز به کانال ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی بازگشت. گفتنی است قیمت دلار امروز با ریزش دو هزار تومانی، در کف کانال ششم از کریدور ششم معامله می‌شود.

با وجود افزایش اونس‌جهانی، بازار طلا و سکه، پس از خنثی شدن هیجانات منطقه در شب گذشته، با نزول قیمتی قابل توجهی همراه شدند؛ به‌طوری که سکه امامی بیش از سه میلیون تومان ریزش کرد. شایان‌ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا در این لحظه با افزایش چهار دلاری، با رقم ۲۷۴۷ دلار به ثبت رسیده است.

قیمت نقره ۲۲۸۰ تومان کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره، با هشت سنت افزایش،‌ روی رقم ۳۳ دلار و ۷۰ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با دو هزار و ۲۸۰ تومان کاهش، گرمی ۷۱ هزار و ۷۹۰ تومان به فروش رسید.

سکه امامی بیش از ۳ میلیون تومان ریخت

حباب سیاسی بازار سکه امروز در تمامی قطعات ترکید و به این‌ترتیب قیمت تمامی قطعات سکه کاهش یافت. قیمت سکه امامی با سه میلیون و ۱۱۰ هزار تومان کاهش، به کانال ۵۱ میلیونی سقوط کرد و با رقم ۵۱ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش یک میلیون و ۶۶۰ هزار تومانی، در کانال ۴۷ میلیونی نشست و روی رقم ۴۷ میلیون و ۷۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه با یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ربع سکه با یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی، با رقم هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

طلا به کانال ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی سقوط کرد

بازار طلا امروز در روند نزولی بازگشایی شده است؛ هر مثقال طلا با ۸۸۳ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۹ میلیون و ۳۲ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای 18 عیار ، با ۲۰۳ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش، با رقم چهار میلیون و ۳۹۳ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۲۰۰ هزار و ۴۵۳ تومان کاهش، با رقم چهار میلیون و ۳۳۵ هزار و ۲۵۴ تومان به ثبت رسیده است.
 

حباب سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی است؛ حباب سکه امامی دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۲۶۵ هزار تومان نیم ‌سکه یک میلیون و۱۰ هزار تومان، ربع سکه ۹۵۵ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۳۳۰ هزار تومان کاهش یافت.

منبع« تجارت نیوز

 

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما