قیمت طلا کاهش یافت / سکه امامی در مرز کانال ۴۸ میلیونی سرگردان شد

اقتصاد ۱۰۰- قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ با وجود افزایش اونس جهانی، در روند نزولی بازگشایی شده است. پس از سخنرانی رهبر انقلاب در روز گذشته و ورود بازارساز به بازار برای کنترل قیمت‌ها و همچنین دستور ویژه رئیس‌جمهوری به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر مداخله و مراقبت در بازارها، قیمت‌ها امروز در روند کاهشی قرار گرفتند.

قیمت طلا کاهش یافت / سکه امامی در مرز کانال ۴۸ میلیونی سرگردان شد

شایان‌ ذکر است  قیمت اونس جهانی طلا با افزاش دو دلاری، با رقم ۲۶۵۳ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار با مداخله بازارساز از کریدور ششم عقب‌نشینی کرد و امروز در کانال‌های ابتدایی کریدور ششم نوسانی شده است.

قیمت نقره ۱۲۱۰ تومان کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره، با یک سنت افزایش،‌ روی رقم ۳۲ دلار و ۲۰ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با هزار و ۲۱۰ تومان کاهش، گرمی ۶۴ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید.

سکه در تمامی قطعات کاهش یافت

بازار سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی بود؛ سکه امامی نیز با نوسانات کاهشی همراه است و در مرز کانال ۴۸ میلیونی نوسان می‌کند؛ قیمت سکه امامی با ۶۱۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۸ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۴۱۵ هزار تومانی، روی رقم ۴۲ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه با ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، با رقم هشت میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا در پنجشنبه هفته گذشته به کانال چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی صعود کرده بود، امروز در روند کاهشی قرار گرفته است؛ هر مثقال طلا با ۳۲۱ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۷ میلیون و ۴۵۸ هزار تومان ایستاده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۷۳ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش، با رقم چهار میلیون و ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۷۲ هزار و ۲۰۹ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۹۷۸ هزار و ۸۳ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه گرمی افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۸۴ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۲۷۹ هزار تومان، نیم ‌سکه ۹۷ هزار تومان، ربع سکه ۲۴ هزار تومان افزایش و حباب سکه گرمی نیز ۱۴ هزار تومان کاهش یافت.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما