روند بازار ارز بر هم ریخت / یورو و دلار چند؟

اقتصاد ۱۰۰- قیمت دلار امروز با افزایش ۲۵۰ تومانی در کریدور ششم معامله شد. در لحظه نگارش این گزارش اسکناس دلار افزایش پلکانی دارد و در معاملات پشت خطی نیز حجم تقاضا بالاست. قیمت دلار روز چهارشنبه در پله‌های ابتدایی کریدور ششم بازگشایی شده است.

روند بازار ارز بر هم ریخت / یورو و دلار چند؟

قیمت دلار در شروع معاملات روز چهارشنبه با افزایش ۲۵۰ تومانی در کریدور ششم ماندگار شد. در بیشتر روزهای هفته اخیر دلار روند افزایشی داشت و دو روز است که در کریدور ششم معامله می‌شود. امروز قیمت تتر با قیمت دلار در یک خط ایستاد و نسبت به روز گذشته کاهش محدودی داشت.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۰ هزار و ۶۲۰ تومانی معامله شد و کاهش ۱۵۰  تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۷ هزار و ۱۶۰ تومانی ایستاد و افزایش ۱۲۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز چهارشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۵۳۴ تومانی عرضه شد و رشد ناچیز سه تومانی داشت و حواله دلار نیز با رقم ۴۶ هزار و ۵۱۱ تومانی عرضه شد و افزایش ۹۰ تومانی داشت.

قیمت درهم امروز با کاهش ۱۴۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۴۹۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر در سطح ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومانی در حال معامله است و با دلار اختلاف قیمت ۵۰۰ تومانی دارد.
دلار در بازار آزاد تا این لحظه تنظیم گزارش ۶۰ هزار و ۱۵۰ تومان و یورو ۶۷ هزار و ۳۰۵ تومان قیمت گذاری شده است؛ قیمت در بازار آزاد تا پایان روز در نوسان خواهد بود

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما