دلار گران شد !

اقتصاد ۱۰۰- قیمت دلار در شروع به کار بازارها در سومین روز هفته با رشد ۳۰۰ تومانی در نیمه بالایی کانال ۹ از کریدور پنجم بازگشایی شد. معامله‌گران نوسانات محدود قیمت دلار را عادی می‌دانند و معتقدند بازارساز تلاش دارد با ارزپاشی مانع رشد قیمت اسکناس دلار شود.

دلار گران شد !

قیمت دلار امروز با افزایش ۳۰۰ تومانی در کانال پایانی کریدور پنجم معامله شد. روند رنج اسکناس دلار با حمایت بازارساز طی هفته‌های اخیر رخ داده است. در سومین روز هفته قیمت تتر با دلار برابر شد و سایر ارزهای مهم نیز صعودی شدند.

بررسی بازار ارز حکایت از تعادل در عرضه و تقاضا دارد. عمق معاملات چندان زیاد نیست و افزایشی‌های بازار ارز نیز امیدی به رشد قیمت دلار تا نیمه‌‌های مهر ندارند.

گفتنی است در سومین روز هفته قیمت دلار با رشد ۳۰۰ تومانی و تتر با افزایش ۲۰۰ تومانی با دلار در یک خط قرار گرفت. علاوه بر این، قیمت دلار حواله در مرکز مبادله افزایش ۲۰۰ تومانی داشت و به نیمه کانال ۴۶ هزار تومانی نزدیک شد.

قیمت ارزهای مهم افزایشی شد

قیمت درهم امروز با رشد ۶۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۳۳۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر در سطح ۵۹ هزار و ۶۵۰ تومانی در حال معامله است و با دلار هم قیمت شد.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۹ هزار و ۱۷۰ تومانی معامله شد و رشد ۱۷۰  تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۶ هزار و ۳۸۰ تومانی ایستاد و افزایش ۱۵۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز دوشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۵۶۹ تومانی عرضه شد و رشد ۲۰ تومانی داشت و حواله دلار نیز با رقم ۴۶ هزار و ۴۵۶ تومانی عرضه شد و ۲۰۰ تومان گران شد.

دلار در بازار آزاد تا این لحظه ۵۹ هزار و ۶۱۰  تومان قیمت گذاری شده است

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما