قیمت طلا صعودی یا نزولی می‌شود؟

اقتصاد ۱۰۰- قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه روند متوازنی نداشت؛ قیمت طلا با افزایش اونس جهانی همراه شد و سکه با کاهش قیمت دلار در روند نزولی قرار گرفت، اما در ادامه معاملات روند یکدست کاهشی داشت. سکه امامی در چهارمین روز هفته ۳۳۵ هزار تومان کاهش داشت.

قیمت طلا صعودی یا نزولی می‌شود؟

قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه روند متوازنی نداشت. قیمت طلا با رشد قیمت اونس جهانی طلا همراه شد و سکه بر مدار کاهش قیمت دلار چرخید؛ اما در ادامه روند بازار طلا یکدست کاهشی شد و اونس جهانی بازیگر فعالی در تعیین قیمت بازار داخلی نبود.

روز سه‌شنبه افت حباب سکه منجر به ریزش قیمت تمام قطعات سکه شد. از ابتدای هفته بازار طلا در روند الاکلنگی قرار داشته و می‌توان گفت به صورت یک روز درمیان قیمت‌ها کاهش و افزایش داشته است.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

کارشناسان اقتصادی همچنان بر ورود پلکانی بر بازار طلا تاکید دارند و معتقدند هر گونه پیش‌بینی در این بازار به روند قیمت دلار و رخدادهای سیاسی بستگی دارد. به اعتقاد تحلیلگران بازارهای مالی برای حرکت بعدی سکه باید چشم به تغییرات قیمتی انس جهانی داشته باشیم، اما به نظر می‌رسد سیگنال اخبار سیاسی فعلا قوی‌تر از فراز و فرود فاکتورهای اثرگذار بر بازار داخلی است.

گفتنی است اونس جهانی طلا روز سه‌شنبه با رشد ۱۷ دلاری روی رقم ۲۵۲۱ دلاری ایستاد. اونس جهانی نقره نیز روی رقم ۲۹ دلار و ۸۱ سنتی ثابت ایستاده است و رشد ۳۸ سنتی دارد. هر گرم نقره ۹۹۹ روی رقم ۵۵ هزار و ۹۰۰ تومانی ایستاده است و رشد ۵۴۰ تومانی دارد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما