چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟

تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه دیگران را جذب خود کنیم؟ آیا تابحال موفق به جلب توجه و محبت دیگران شده اید؟

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟

اعتماد به نفس بالایی داشته و خود را دوست بدارید

دغدغه بسیاری از افراد این است که چگونه کاری کنند از نگران دیگران جذاب باشند. منظور از جذاب بودن تنها ظاهر افراد نیست.‌ چرا که زیبا بودن ظاهر خود به تنهایی نمی توان فرد کاریزماتیکی بسازد. بلکه این اخلاق و طرز رفتار است که باعث می شود دیگران به ما جذب شده و برای ارتباط برقرار کردن با ما اشتیاق داشته باشند.

سوال اصلی این است که چه رفتاری از ما یک فرد کاریزماتیک و جذاب می سازد؟ در برخورد با دیگران چگونه رفتار کنیم که نزد آن ها محبوب باشیم؟ در این مقاله می خواهیم نکات مهمی را به شما یاد دهیم که با رعایت آن ها می توانید دیگران را به خود جذب کنید. در واقع با این راهکارها به فردی جذاب و محبوب نزد همه تبدیل خواهید شد.

اعتماد به نفس بالایی داشته و خود را دوست بدارید

تا شما خودتان را دوست نداشته باشید، دیگران نمی توانند شما را دوست داشته باشند‌. به خودتان و علاقه تان احترام بگذارید و برای خودتان ارزش قائل باشید. همچنین این را در رفتارهایتان به دیگران نشان دهید.

اگر علاقه خاصی به سرگرمی یا ورزشی خاصی دارید، حتما آن را انجام دهید. اعتماد به نفس مهم ترین ویژگی شماست که دیگران را به سوی شما جذب می کند. البته این به معنی خودشیفتگی و خودبزرگ بینی نیست. بلکه بدین معنی است که شما خودتان را همانطور که هستید دوست داشته باشید و از عیب و ایراد گرفتن از خودتان بپرهیزید.

از منفی بودن و انتقال امواج منفی به دیگران بپرهیزید

هیچ کسی آدم های منفی بافی را که همیشه به جان دیگران غر می زنند دوست ندارد! اگر می خواهید دیگران به سمت شما جذب شوند همیشه مثبت اندیش بوده و از تزریق یأس و ناامیدی و امواج منفی به دیگران بپرهیزید. در ارتباط با دیگران زمانی که بحث در مورد موضوع خاصی پیش میاید سعی کنید نیمه پر لیوان را ببینید. یعنی همیشه مواد مثبت را دیده و دیگران را تشویق کنید تا آن ها نیز این مواد مثبت را ببینند.

افرادی که مثبت اندیش هستند همیشه لبخند به لب داشته و به صورت منطقی به قضایا نگاه می کنند. در حالی که افراد منفی باف اکثرا ناراحت یا عصبانی بوده و اخم به چهره دارند.

از متفاوت بودن خود نترسید و شجاع باشید

از متفاوت بودن خود نترسید و شجاع باشید

برخی از افراد فکر می کنند به دلیل متفاوت بودنشان ممکن است از طرف دیگران طرد شوند. به همین دلیل از نشان دادن شخصیت واقعی خود به دیگران خودداری می کنند. این کار هم موجب ناراحتی فرد و هم سردرگم شدن دیگران در ارتباط با وی می شوند.

سعی کنید از متفاوت بودن خود نترسید و از نشان دادن شخصیت واقعی خود به دیگران خودداری نکنید. زیرا متفاوت بودن و ارائه نظرات متمایز از نظرات دیگران خود نوعی جذابیت برای شماست. در واقع این ویژگی خود دلیل خوبی برای جذب شدن دیگران به سوی شماست.

به دنبال ایراد گرفتن از دیگران نباشید

برخی از افراد مرتب به دنبال عیب و ایراد گرفتن از دیگران هستند و مداوم این عیب و ایراد را به آن ها گوشزد می کنند. دیدن نکات منفی دیگران بد نیست اما اگر بخواهید مرتب این نکات را به آن ها گوشزد کنید، قضیه کاملا متفاوت می شود.

سعی کنید اصلا عیب و ایراد دیگران را به رویشان نیارید. اگر رفتار یا اخلاق دیگران موجب آزار شما می شود، با ملایمت و احتیاط فراوان موضوع را در خفا با او در میان بگذارید. این گونه می توانید بدون ناراحت کردن فرد مقابل، عامل آزاردهنده را از خودتان دور کنید. البته تا جای ممکن سعی کنید از گوشزد کردن عیب و ایراد دیگران به آن ها بپرهیزید.

چگونه کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم برخـی افراد ممکن است با خواندن این مقاله پیشنهادات من را غیر اخلاقی و غیر منـصـفانـه تلقی کنـنـد. بـه بـازی…

برای نظر دیگران احترام قائل بوده و از تحمیل عقاید خود بپرهیزید

برای نظر دیگران احترام قائل بوده و از تحمیل عقاید خود بپرهیزید

در کل دنیا بیش از هفت میلیارد آدم وجود دارند که هر کدام دارای نظرات، باورها، عقاید و نگرش های مخصوص به خود هستند. در واقع هیچ دو آدمی را پیدا نخواهید کرد که تماما مانند یکدیگر فکر کنند. افرادی که سعی می کنند مرتب عقاید خود را به دیگران تحمیل کنند، افراد منفوری هستند.

بنابراین سعی کنید برای نظر و عقیده دیگران احترام قائل باشید حتی اگر نظرات آن ها کاملا متفاوت با نظرات شما باشد. ارتباط داشتن با فردی که مرتب می خواهد عقاید خود را به شما تحمیل کرده یا درست بودن عقاید خود را اثبات کند واقعا سخت است.

در تمامی شرایط، ادب را رعایت کرده و صبور باشید

ادب، کاریزماتیک ترین ویژگی یک انسان است که در هر شرایطی می تواند موجب افزایش جذابیت شخصیت او شود. مسلما در آدمی در شرایط معمولی و عادی می تواند ادب را رعایت کند. مهم این است که در شرایط بحرانی و هیجانی نیز بتوانید رفتارها و هیجانات خود را کنترل کرده و با ادب رفتار کنید. این گونه دیگران شما را جدی تر گرفته و دوست دارند بیشتر با شما تعامل داشته باشند.

به ظاهر خود رسیده و بهداشت را رعایت کنید

به ظاهر خود رسیده و بهداشت را رعایت کنید

هر چقدر هم که آدم خوش اخلاق و روی گشاده ای باشید، اگر ظاهر به ظاهر خود نرسید نمی توانید دیگران را به خود جذب کنید. سعی کنید همیشه بهداشت خود را رعایت کرده و لباس های تمیز و اتوکشیده بپوشید. به ظاهر موهای خود رسیده و در نهایت آراستگی در جمع ها حاضر شوید. با این کار افراد اشتیاق فراوانی برای ارتباط گرفتن با شما دارند.

جمع بندی

در این مقاله مهم ترین و کارآمدترین راهکارهای جذب دیگران به خود را آموزش دادیم. با رعایت این نکات می توانید گل سر سبد مجلس شده و توجه دیگران را به خود جلب کنید. ظاهر آراسته در کنار رفتار مناسب و در شان مهم ترین نکته برای جذب دیگران به سمت خود است.

منبع: دلگرم

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما