شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ

«برند برتر جهانی، پیشرو در عرصه فناوری»

اغلب نام سامسونگ را به‌واسطه استفاده از لوازم‌خانگی و گوشی‌های هوشمند آن شنیده‌ایم. برندی که به توسعه و پیشرفت در عرصه فناوری در جهان شهرت دارد. 

شرکت سامسونگ یکی از کمپانی های خوشه ای و چند ملیتی کشور کره جنوبی است، دفتر مرکزی این کمپانی در شهر سئول کره واقع شده است، که یک شهر پیشرفته و اختصاصی به نام Samsung Digital City را به خود اختصاص داده است. سامسونگ به عنوان یک برند پیشگام، ماهیت خودش را در تولید محصولات پیشرفته و همگام با تکنولوژی روز بیان می کند.

تاریخچه شرکت سامسونگ

تاریخچه شرکت سامسونگ از زمانی شروع می شود، که لی بیونگ-چول (Lee Byung-Chull) در تاریخ 1 مارس 1938 و تنها با 30,000 وون شرکت Samsung Sanghoe را در شهر دئگو تاسیس کرد. در ابتدا لی با 40 کارگر

فعالیت خود را با فروش مواد غذایی مانند برنج و ماهی خشک شروع کرد و پس از گذشت چند سال، وارد عرصه الکترونیک شد. در سال 1980 یعنی پس از 42 سال فعالیت در عرصه‌های مختلف، بالاخره سامسونگ توانست محصولاتش را علاوه بر کره، در کشورهای دیگر به فروش برساند؛ قدمت و تاریخچه شرکت سامسونگ در ایران نیز به همان سال‌ها برمی‌گردد. سال‌هاست که شرکت سامسونگ در ایران به‌عنوان یک برند باکیفیت فعالیت دارد.

محصولات شرکت سامسونگ در ایران

تاریخچه شرکت سامسونگ در ایران با محصولات خانگی این شرکت تعریف می‌شود؛ نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران، این محصولات را به‌صورت اقساطی نیز به مشتریان ارائه می‌کند. امکان خرید اقساطی سامسونگ و درعین‌حال کیفیت بالای محصولات این برند باعث شد که به‌راحتی جای خود را در خانه‌های ایرانی باز کند؛ به‌طوری‌که امروزه کمتر خانه‌ای را پیدا می‌کنید که در آن خبری از محصولات سامسونگ نباشد. برخی از مهم‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات سامسونگ به شرح زیر هستند:

تلویزیون

تلویزیون‌های سامسونگ بی‌شک باکیفیت‌ترین تلویزیون موجود در بازار ایران هستند. سامسونگ توانسته رتبه اول تولید باکیفیت‌ترین نمایشگر را در جهان کسب کند. 

یخچال

یخچال‌های سامسونگ نیز همانند دیگر محصولات این برند از کیفیت و دوام بالایی برخوردارند. سامسونگ هرساله مدل‌های جدیدی از یخچال را وارد بازار می‌کند.

کولرگازی

این محصول امروزه یکی از ملزومات هر خانه‌ای است و سامسونگ نیز توانسته در تولید آن تا حدود زیادی موفق عمل کند.

جاروبرقی سامسونگ

یکی از مهم‌ترین محصولات در تاریخچه شرکت سامسونگ در ایران، جاروبرقی‌های این برند است. جاروبرقی سامسونگ علاوه بر کیفیت و دوام بالا، مکش بسیار خوبی هم دارد که باعث محبوبیت آن شده است.

ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی سامسونگ

سامسونگ برای تکمیل محصولات خانگی در برند خود، دست به تولید ماشین ظرف‌شویی و لباسشویی هم زده است و در این زمینه نیز توانسته توجه و رضایت همه را جلب کند.

تلفن همراه سامسونگ

شرکت سامسونگ در سال 1988 توانست اولین تلفن همراه خود را تولید و روانه بازار کند. 

سامسونگ در دسته پایین رده تا بالا رده گوشی‌های متنوعی را طراحی، تولید و روانه بازار کرده است. هر سری از گوشی‌های هوشمند سامسونگ قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند که باعث شده محبوبیت خاصی در میان افراد داشته باشند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما