دلیل استعفای رستم قاسمی چیست؟ / گمانه زنی از هدف انتشار دیرهنگام خبر استعفا

خبری که دو هفته است در وزارت راه و شهرسازی پیچیده بلاخره سر از رسانه ها درآورد، استعفای رسم قاسمی که به نظر میرسد روزهای پرحاشیه ای را پشت سر گذاشته به دلیل بیماری طی نامه ای از رئیس جمهور درخواست کناره گیری کرده است.

دلیل استعفای رستم قاسمی چیست؟ / گمانه زنی از هدف انتشار دیرهنگام خبر استعفا

به گزارش اقتصاد100، خبر استعفای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی تنها دو هفته پس از انتشار عکس خصوصی رستم قاسمی که حواشی فراوانی برای  وزیر راه و شهرسازی به دنبال داشت، در رسانه ها دست به دست می شود.

خبری که امروز در یکی از سایتهای خبری به نقل از یکی از نمایندگان مجلس بدون ذکر نام منتشر شده و حکایت از آن دارد که رستم قاسمی نامه استعفای خود را تقدیم رئیس جمهوری کرده است.

البته در خبر فوق هیچ اشاره ای به دلیل استعفا نشده و فقط به انتشار عکس خصوصی و پرحاشیه رستم قاسمی اشاره شده است، اما پیگیری خبرنگار اقتصاد100 از کارکنان وزارت راه و شهرسازی گویای این نکته است که خبر فوق فارغ از صحت یا عدم صحت آن دو هفته ای است که در میان کارکنان وزارت دهان به دهان می شود.

به نظر می رسد کارکنان وزارت راه و شهرسازی دلیل استعفا را بیماری رستم قاسمی می دانند، بیماری که باعث بستری شدن وی در زمان انتشار عکس خصوصی رستم قاسمی و همسر جوانش در مالزی، شده بود.

از سوی دیگر گمانه زنی های دیگری نیز وجود دارد که انتشار دیرهنگام این خبر در رسانه ها با هدف پوشش دادن اخبار منفی حول و حوش عضور دیگر کابینه صورت گرفته است.

در روزهای اخیر از گوشه و کنار خبر استیضاح خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی به گوش می رسد، و همزمانی این دو موضوع این گمانه را قوت می بخشد که طرح دیرهنگام ارسال نامه استعفای رستم قاسمی به دفتر رئیس جمهوری یک بازی خبری جهت تحت الشعاع قراردادن موضوع استیضاح وزیر اقتصاد بوده است که البته این هردو خبر هنوز به صورت رسمی تایید و یا حتی تکذیب هم نشده است.

نکته قابل تامل دیگر این است که رستم قاسمی در حالی شایعه استعفایش در حال دهان به دهان شدن است که روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی هیچ واکنشی نشان نداده و این خود به حاشیه دار شدن خبر کمک کرده است و همچنین کارکنان وزارت راه و شهرسازی از این نکته متعجبند که در این شرایط اگر وزیر استعفا داده است چرا همچنان به سفرها و بازدید پروژه ها ادامه میدهد؟

انتهای پیام/  



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما