کارت گرافیک RTX 3060 Ti GDDRX به طور کامل جایگزین نسخه GDDR6 می‌شود

به گفته رسانه‌های چینی، شرکت انویدیا قصد دارد نسخه بروز شده کارت گرافیک GeForce RTX 3060 Ti با حافظه‌های GDDR6X را به طور کامل جایگزین نسخه GDDR6 آن بکند.

کارت گرافیک RTX 3060 Ti GDDRX به طور کامل جایگزین نسخه GDDR6 می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،ماه گذشته شرکت انویدیا به طور رسمی کارت گرافیک‌های RTX 3060 Ti GDDR6X و RTX 3060 8GB را معرفی کرد. انویدیا آن زمان اعلام کرده بود که این دو مدل کارت گرافیک «انتخاب‌های اضافی» و از طرف شرکای برد خواهند بود و برای این عرضه می‌شوند که انتخاب‌های بیشتری در اختیار گیمرها قرار دهند.

نکته مهم این است که هر دو کارت گرافیک مورد بحث ما به صورت جهانی عرضه می‌شوند و برخلاف کارت گرافیک RTX 3070 Ti GA102، عرضه آن‌ها محدود به یک ناحیه جغرافیایی خاص نیست. معمولاً کارت گرافیک‌های تغییر یافته و اصلاح شده صرفاً برای یک بازار خاص و یک ناحیه جغرافیایی خاص عرضه می‌شوند – برای مثال عرضه کارت گرافیک RTX 3070 Ti GA102 منحصر به بازار چین است.

حال و اینطور که سایت MyDrives اعلام کرده، انویدیا و شرکای برد آن قصد دارند به تدریج، موجودی فعلی کارت گرافیک‌های RTX 3060 Ti با حافظه G6 را به طور کامل با نسخه G6X آن جایگزین کنند. نکته مهم دیگر این است که نسخه G6X این کارت گرافیک، با همان قیمت نسخه G6 آن عرضه می‌شود، یعنی 2999 یوآن (تقریباً معادل 419 دلار).

مد نظر داشته باشید که در خصوص کارت گرافیک RTX 3060، اینطور نیست و تا به این لحظه هیچ شواهدی از اینکه انویدیا قصد داشته باشد نسخه 8 گیگابایتی این کارت گرافیک را به صورت کامل با نسخه 12 گیگابایتی آن جایگزین کند وجود ندارد؛ و اگر حقیقتش را بخواهید، اتفاقاً بسیار منطقی هم هست. به هر حال، ارتقای حافظه کارت گرافیک RTX 3060 Ti باعث افزایش 35 درصدی پهنای باند حافظه آن شده و این مسئله، چیزی نیست که گیمرها به سادگی آن را نادیده بگیرند؛ مخصوصاً با در نظر گرفتن این نکته که قیمت این کارت گرافیک نیز با این ارتقا تغییری نکرده است.

عرضه نسخه‌های جدید از کارت گرافیک‌های سری RTX 3060، یک نشان واضح و روشن برای این است که شرکت انویدیا قصد ندارد به این زودی‌ها کارت گرافیک‌های سری RTX 4060 را معرفی و عرضه کند. نسخه‌های بهبودیافته سری RTX 3060 جایگاه شرکت انویدیا را در بازار میان‌رده‌ها و در رقابت با کارت گرافیک‌های جدید Radeon RX 6750 XT و Arc A7 حفظ خواهند کرد.

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما