انتشار گزارش مالی جدید انویدیا و عملکرد مناسب GPU های نسل جدید RTX 40

انویدیا دیروز چهارشنبه گزارش درآمدی سه ماهه سوم مالی 2022 را منتشر کرد و در این گزارش اشاره شده که عرضه کارت گرافیک‌های نسل جدید Ada Lovelace و Hopper با افزایش فروش روبرو بوده است. همانطور که انتظار می‌رفت فروش کلی تجهیزات گیمینگ این شرکت نسبت به سه ماهه سوم 2021 کاهش را تجربه کرده اما در همین حال سخت‌افزار مخصوص دیتاسنتر از جمله آخرین پردازنده‌های گرافیکی محاسبانی فروش مناسبی را تجربه کرده‌اند.

انتشار گزارش مالی جدید انویدیا و عملکرد مناسب GPU های نسل جدید RTX 40

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،علاوه بر این تقاضا برای آخرین سری GPU های گیمینگ GeForce RTX 40 آنقدر زیاد عنوان شده که انویدیا نتوانسته موجودی مناسبی برای پاسخ به تقاضای بازار فراهم کند. درآمد انویدیا در سه ماهه سوم امسال 5.93 میلیارد دلار عنوان شده که کاهش 12 درصدی نسبت به ماه‌های قبل و 17 درصدی نسبت به سال گذشته است.

در همین راستا فروش کارت گرافیک‌های گیمینگ و خانگی در سه ماهه سوم 2022 کاهش یافته و درآمد بخش گیمینگ انویدیا در مجموع 1.57 میلیارد دلار گزارش شده که افت 23 درصدی نسبت به سه ماهه قبل و 51 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته است. در بخش کارت گرافیک‌های گیمینگ ارزان‌تر و ماینینگ، میزان فروش این محصولات در سال‌های اخیر به پایین‌ترین مقدار رسیده و مجموعاً 73 میلیون دلار بوده است.

در همین حال از آنجایی که Nvidia در این سه ماهه کارت گرافیک‌های رده بالای گیمینگ GeForce RTX 4090 و RTX 4080 را عرضه کرد، فروش این محصولات افت فروش آهسته‌ی سری RTX 30 را جبران کرد. هر دو کارت گرافیک رده بالا از سری RTX 40 که امروز در دسترس هستند موقعیت تجاری منحصر به فردی دارد، تا این لحظه این محصولات بهترین GPU های گیمینگ و خانگی محسوب می‌شوند و فعلا هیچ رقیب مستقیمی ندارند و بازار دسته دوم نیز برای آن‌ها فعلا به وجود نیامده است.

با این حال همه چیز نیز در این رابطه برای این کارت‌ها مناسب نیست و از آن‌جایی که این محصولات قیمتی بین 1200 تا 1600 دلار دارند، فروش آن‌ها به دلیل قیمت زیاد و کاهش موجودی می‌تواند مقداری با مشکل مواجه شود.

این در حالی است عمکلرد انویدیا در بخش صنعتی و دیتاسنتر بسیار مناسب عنوان شده و طبق گزارش‌ها درآمد سه ماهه این شرکت 3.83 میلیارد دلار بوده که افزایش 1 درصدی نسبت به سال گذشته و 31 درصدی نسبت به ماه‌های گذشته است. تراشه‌ها و محصولات انویدیا نیز در بازار خودرو فعال هستند و این شرکت عملکرد بسیار مثبتی را در این بازار ثبت کرده است به طوری که با افزایش درآمد 86 درصدی مواجه شده است.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما