گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو معرفی شد؛ پرچم دار اقتصادی چینی‌ها

اقتصاد ۱۰۰ - وشی میان‌رده شیائومی ردمی نوت 13 پرو – Redmi Note 13 Pro با پردازنده جدید اسنپدراگون و دوربین 200 مگاپیکسلی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو معرفی شد؛ پرچم دار اقتصادی چینی‌ها

به گزارش گروه دانش و فناوری، شیائومی امروز در چین، از سری ردمی نوت 13 در قامت جانشین Redmi Note 12 رونمایی کرد. در این میان، نسخه پرو پلاس با ارتقای چشم‌گیری در مقایسه با نسل قبل خود همراه شده است. البته دو نسخه نوت 13 معمولی و پرو نیز با بهبودهای قابل توجهی عرضه شده‌اند. در ادامه به معرفی مشخصات نسخه Pro می‌پردازیم که به رابط کاربری می یو آی مجهز خواهد بود.

مشخصات و ویژگی‌های شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو 

شیائومی ردمی نوت 13 پرو 

گوشی Redmi Note 13 Pro به نمایشگر تخت 6.68 اینچی AMOLED با یک حفره پانچ مرکزی مجهز شده است. این صفحه‌نمایش از وضوح 1.5K با نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1600 نیت پشتیبانی می‌کند. میان‌رده جدید شیائومی هم‌چنین دارای اسکنر اثرانگشت درون صفحه‌‌ای است. این نمایشگر توسط پوشش گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. از جنبه طراحی، این دستگاه مانند نسل پیشین، فرم جعبه‌ای شکل دارد و یک ماژول دوربین مربعی نیز در قاب پشتی آن به چشم می‌خورد.

در بخش عکاسی، این دستگاه دارای سه دوربین در پنل پشتی است که شامل یک سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی به همراه لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. علاوه بر این، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر تعبیه شده که وظیفه تصویربرداری سلفی را برعهده دارد.

شیائومی ردمی نوت 13 پرو 

قلب تپنده ردمی نوت 13 پرو، چیپست جدید اسنپدراگون 7s نسل 2 است که با حداکثر 16 گیگابایت رم و حافظه داخلی 512 گیگابایتی تکمیل می‌شود. این گوشی نیروی خود را از یک باتری 5100 میلی‌‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات تامین می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به اتصال 5G و بلوتوث 5.3 اشاره کرد.

نسخه‌های ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگبایتی نوت ۱۳ پرو به ترتیب با قیمت ۲۰۵ و ۲۱۸ دلار روانه بازار خواهند شد. افزون بر این، نسخه‌های رده بالاتر ۱۲/۲۵۶ گیگ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی نیز با قیمت‌های ۲۴۶ و ۲۷۳ دلار عرضه می‌شوند. اما در راس آنها، نسخه مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد که با برچسب قیمت ۲۸۷ دلاری ارائه خواهد شد. ردمی نوت ۱۳ پرو از ۴ مهر در چین به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما