اپل واچ سری ۹ معرفی شد؛ جادو با تکنولوژی به سبک اپل

اقتصاد ۱۰۰ - اپل واچ سری ۹، قدرتمندترین و جذاب‌ترین گجت پوشیدنی کوپرتینویی‌ها سرانجام معرفی شد. ساعت هوشمند Apple Watch Series 9 از ویژگی‌های جدید و جذاب و طراحی بروزشده بهره می‌برد.

اپل واچ سری ۹ معرفی شد؛ جادو با تکنولوژی به سبک اپل

به گزارش گروه دانش و فناوری، اپل پیش از معرفی سری گوشی‌های مورد نیاز آیفون ۱۵، اپل واچ سری ۹ را معرفی کرد. این ساعت هوشمند از نظر مشخصات فنی و ویژگی‌های جدید و البته طراحی، می‌تواند بهترین ساعت هوشمند بازار باشد. اپل واچ ۹ به یک ویژگی جدید به نام دابل تپ نیز مجهز شده که می‌تواند استفاده از این گجت را برای همیشه تغییر دهد.

اپل واچ سری ۹، سریع‌ترین ساعت هوشمند اپل

یکی از بزرگترین تغییرات ساعت هوشمند جدید اپل استفاده از تراشه S9 SiP جدید است. CPU این ساعت هوشمد دارای 5.6 میلیارد ترانزیستور، پردازنده گرافیکی 30 درصد سریعتر در مقایسه با نسل قبل و موتور عصبی چهار هسته‌ای اخصاصی اپل است.

اپل واچ ۹

این به معنای بهبود عملکرد ساعت در شرایط مختلف است به واچ او اس این امکان را می‌دهد تا عملکرد بهتر و دقیقت‌تری داشته باشد. این ساعت همچنین دارای یک تراشه نسل دوم اولترا واید بند است که به یافتن دقیق آیفون شما و جفت شدن اپل واچ با دیگر گجت‌های اپل کمک می کند. یکی دیگر از پیشرفت‌ها، روشن‌تر بودن صفحه‌نمایش است: اپل می‌گوید که روشنایی اپل واچ ۹ به ۲۰۰۰ نیت می‌رسد که دو برابر بیشتر از سری قبلی است.

اپل واچ سری 9 همچنین ویژگی دابل تپ را ارائه می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهد برای انجام کارهایی مانند پاسخ دادن به تماس تلفنی، انگشت اشاره و شست خود را به هم بزنید. این به نوعی شبیه به ویژگی ضربه زدن است که اپل با Apple Vision Pro نمایش داده است. این قابلیت برای تاخیر آلارم و … نیز کاربردی است.

انتهای پیام



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما