موزیک مدنظر خود را زمزمه کنید تا یوتیوب آن را برایتان پیدا کند

اقتصاد ۱۰۰ - برای اینکه بتوانید موزیک مدنظر خود را پیدا کنید فقط کافی‌ست آن را زمزمه کنید. یوتیوب به تازگی قابلیتی بدین‌منظور توسعه داده است.

موزیک مدنظر خود را زمزمه کنید تا یوتیوب آن را برایتان پیدا کند

به گزارش گروه دانش و فناوری، موزیک مدنظر خود را زمزمه کنید تا یوتیوب آن را برایتان پیدا کند. درست شنیده‌اید. یوتیوب به‌عنوان برترین سرویس پخش و استریم ویدئو و یکی از بهترین‌ها در زمینه موسیقی اخیراً در حال تست یک ویژگی جذاب است که به کاربران اجازه می‌دهد فقط با به زبان آوردن بخشی از موزیک مورد نظر خود، نسخه کامل آن را دریافت کنند. این ویژگی “Hum-to-search” نام دارد و احتمالاً در دسترس قرار خواهد گرفت.

موزیک مدنظر خود را زمزمه کنید تا یوتیوب اصل آن را به شما تحویل دهد

یوتیوب به تازگی قابلیت Hum-to-search را در کنار ویژگی دیگر به صورت آزمایشی به پلتفرم خود اضافه کرده است. در واقع گوگل اعلام کرده که قابلیت پیدا‌کردن آهنگ با زمزمه‌‌کردن آن به یوتیوب اضافه شده است. همچنین با استفاده از این قابلیت می‌توان آهنگی که در محیط اطراف خود می‌شنوید را در یوتیوب پیدا کنید.

برای استفاده از Hum-to-search، ابتدا باید در بخش جستجوی صوتی یوتیوب به قسمت جستجوی آهنگ بروید و سپس آهنگ مورد نظر را حداقل به‌مدت سه ثانیه زمزمه یا برای یوتیوب پخش کنید تا این پلتفرم محتوای مرتبط با آن را برایتان به نمایش درآورد.

انتهای پیام



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما