اپل تولید ایرپادز پرو نسل دوم را در یکی از کارخانه‌هایش به طور کل تعطیل کرد

مینگ چی کو تحلیل‌گر اپل به تازگی گزارش داده که اپل از یکی از دو تامین کننده ایرپادز پرو ۲ خود خواسته تا تولید این محصول را متوقف کند، اما نه به دلیل تقاضای کم، بلکه به دلیل مشکلات موجود در تولید

اپل تولید ایرپادز پرو نسل دوم را در یکی از کارخانه‌هایش به طور کل تعطیل کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،به گفته مینگ چی کو تحلیل‌گر معتبر اپل، به نظر می‌رسد که این شرکت به تامین کننده چینی خود «Goertek» دستور داده که مونتاژ نسل دوم ایرپادز پرو را به دلیل مشکلات  تولید متوقف کند. در یک رشته توییت که او به تازگی به اشتراک گذاشته، اظهار کرده که «Luxshare» تامین کننده چینی دیگر اپل، قرار است برای پر کردن شکاف ناشی از این پیش‌آمد، تولید خود را گسترش دهد و اکنون تامین کننده انحصاری هدفون‌های بی‌سیم باشد.

کو بدون توضیح بیشتر در مورد اینکه چه مسایلی ممکن است مطرح بوده باشد، گفته که تعلیق تولید شرکت Goertek بیشتر به دلیل مشکلات تولید است تا مشکلات تقاضا. او اضافه کرده که مشخص نیست این شرکت از چه زمانی تولید ایرپادز پرو نسل دوم را از سر خواهد گرفت و البه این هم مشخص نیست که آیا این مشکلات بر روی ایرپادزهایی که پیش‌تر هم فروخته شده تاثیر خواهد گذاشت یا خیر.

ایرپادز پرو نسل دوم در اواخر سپتامبر (اوایل مهر) عرضه شد و در حال حاضر در فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی اپل هم در دسترس است؛ اما باید دید که آیا از دست دادن یک تامین کننده در این حوزه، تاثیر بزرگی بر در دسترس بودن این محصول در فصل تعطیلات خواهد داشت یا خیر.

نسل جدید ایرپادز پرو دارای حذف نویز فعال با دو برابر کیفیت بیشتر نسبت به نسل اول، کیس شارژ بهبود یافته، دوام باتری بیشتر و ویژگی‌های دیگری است که این محصول را به یکی از پوشیدنی‌های پرفروش اپل تبدیل کرده است.

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما