شبکه اجتماعی X رسماً برنامه پرداخت درآمد تبلیغاتی به تولیدکنندگان محتوا را آغاز کرد
اقتصاد ۱۰۰- برای شرکت در این برنامه باید شرایطی مانند مشترک سرویس توییتر بلو بودن و داشتن حداقل 500 فالوور را داشته باشید.
به گزارش گروه دانش و فناوری، توییتر که ایلان ماسک هماکنون در حال تغییر آن به X است، بهطور رسمی برای اولینبار از برنامه اشتراک درآمد تبلیغات خود برای سازندگان محتوا رونمایی کرد. غول شبکههای اجتماعی در اوایل این ماه درآمد مربوط به تبلیغات برخی از تولیدکنندگان محتوا را پرداخت کرده بود، اما اکنون کاربران سراسر جهان که واجد شرایط هستند، میتوانند از برگه درآمدزایی موجود در تنظیمات برای این برنامه درخواست دهند.
براساس پست وبلاگ توییتر، برای واجد شرایط بودن در این برنامه، باید مشترک سرویس توییتر بلو (که احتمالاً نام جدید آن X Blue خواهد بود) یا یک سازمان تأییدشده باشید، پستهای شما در 3 ماه گذشته حداقل 15 میلیون بازخورد داشته باشد و حداقل 500 فالوور داشته باشید.
در پست توییتر نوشته شده:
«ما میخواهیم این فرآیند تا حد امکان ساده باشد، بنابراین تمام مشترکین X Blue و سازمانهای تأییدشده واجد شرایط تا زمانی که معیارهای مورد نیاز را داشته باشند میتوانند به این برنامه بپیوندند و درآمد داشته باشند.»
بااینحال، در سند پشتیبانی توییتر مشخص نشده که این شرکت چگونه ارزش پرداختهای برنامه خود را تعیین میکند.
درآمدزایی از طریق تبلیغات در توییتر
برنامه توییتر برای درآمدزایی سازندگان از طریق تبلیغات مدتهاست که درحال توسعه است. ماسک اولینبار در ماه فوریه سال جاری به آن اشاره کرد و گفت که کاربران هماکنون میتوانند از تبلیغات کسب درآمد کنند. ماه گذشته نیز توییتر پرداخت درآمد به تولیدکنندگان محتوا را آغاز کرده بود و حتی برخی سازندگان گفته بودند که از این طریق هزاران دلار درآمد داشتهاند.
در همین رابطه نیز اخیراً گزارش دیگری منتشر شده بود که در آن گفته شد کسبوکارها در X باید حداقل ماهانه 1000 دلار برای تبلیغات هزینه کنند. ماسک با تغییر لوگو و نام توییتر به X، در چند وقت گذشته بهدنبال متحولکردن این شبکه اجتماعی بوده است.
ارسال نظر