اپلیکیشن اندروید ChatGPT هفته آینده منتشر می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ ۰ هوش مصنوعی ChatGPT در هفته آینده برای گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید منتشر خواهد شد. این نسخه از هوش مصنوعی چت جی پی تی از تمام ویژگی‌های نسخه اصلی بهره خواهد برد و کاربران اندرویدی می‌توانند از آن استفاده کنند.

اپلیکیشن اندروید ChatGPT هفته آینده منتشر می‌شود

به گزارش گروه دانش وفناوری، نسخه آی او اس برنامه چت جی پی تی در اردیبهشت‌ماه منتشر شد و در همان زمان Open AI اعلام کرد به زودی نسخه اندرویدی این هوش مصنوعی پرطرفدار نیز معرفی و منتشر خواهد شد. حالا با گذشت حدود دو ماه، توسعه‌دهندگان این هوش مصنوعی انتشار نسخه اندرویدی ChatGPT را تایید کرده‌اند. این برنامه هنوز زمان انتشار دقیقی ندارد اما اعلام که باید در هفته آینده منتظر انتشار برنامه چت جی پی تی باشیم.

برنامه ChatGPT برای اندروید

هر چند هنوز برنامه هوش مصنوعی چت جی پی تی رسما برای سیستم عامل اندروید منتشر نشده، اما شما می‌توانید با پری رجیستر کردن در گوگل پلی استور، به نسخه بتای این برنامه دسترسی داشته باشید. نسخه اندروید هوش مصنوعی ChatGPT به شما این امکان را می‌دهد تا به چت‌های قبلی خود دسترسی داشته باشید و از تمام ویژگی‌های نسخه اصلی استفاده کنید.

چت جی پی تی اندروید

برنامه چت جی پی تی در سیستم عامل اندروید رابط کاربری بهتری در مقایسه با نسخه وب خواهد داشت اما همچنان برای کاربران ایرانی محدود خواهد بود.

البته بهتر است به یاد داشته باشید با استفاده از این نسخه، باز هم محدودیت‌های نسخه اصلی چت جی پی تی را خواهید داشت و امکان دسترسی به این هوش مصنوعی از طریق آی پی ایران وجود ندارد. برای استفاده از نسخه اندروید برنامه هوش مصنوعی ChatGPT باید از برنامه‌های تغییر آی پی یا برنامه‌های ایرانی گذر از تحریم استفاده کنید.

ویژگی‌های چت جی پی تی برای اندروید

برنامه هوش مصنوعی چت جی پی تی در اندروید به کاربران این امکان را می‌دهد تا سوالات خود را از کاربران بپرسند. این مدل زبانی با استفاده از دیتابیس عظیمش، به توجه به پرامپت‌های کاربر دقیق‌ترین پاسخ‌ها را به او ارائه می‌کند. این مدل زبانی در زبان انگلیسی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد اما در زبان فارسی، هنوز می‌تواند پیشرفت کند. شما می‌توانید بدون نیاز به دانلود برنامه اندروید ChatGPT، با وارد شدن به وبسایت این هوش مصنوعی از تمام ویژگی‌های آن بهره ببرید.

اگر به برنامه‌های تغییر آی پی دسترسی ندارید، همچنان می‌توانید از هوش مصنوعی ChatGPT استفاده کنید. برای این کار می‌توانید سراغ استفاده از پلتفرم هوش مصنوعی POE بروید. این پلتفرم چندین هوش مصنوعی مختلف را در خود جای داده و شما این امکان را دارید که از نسخه ۳.۵ و حتی ۴ چت جی پی تی به صورت رایگان و بدون نیاز به استفاده از فیلترشکن بهره ببرید.

انتهای پیام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما