انتشار ویدئو و تصاویری از کارت توقف تولید شده EVGA RTX 4090

به تازگی ویدئویی در یوتیوب منتشر شده که نمونه اولیه کارت گرافیک EVGA RTX 4090 FTW3 را نشان می‌دهد.

انتشار ویدئو و تصاویری از کارت توقف تولید شده EVGA RTX 4090

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزار مگ،EVGA روابط تجاری خود و عرضه کارت‌های انویدیا را پس از 22 سال متوقف کرد و وجود این کارت نشان می‌دهد که تصمیم این شرکت چقدر ناگهانی بوده و در حالی صورت گرفته که مهندسان آن بر روی توسعه کارت گرافیک 4090 تمرکز کرده بودند.

طبق گزارش‌ها این شرکت به دلیل شراکت نامطلوب با انویدیا مجبور به پایان دادن به تولید GPU های تیم سبز گرفته است. کارت جدید یک نمونه اولیه محسوب می‌شود و به دلیل ترک شراکت با انویدیا و مشکلات لایسنس کردن محصولات این شرکت، به جای استفاده از نام RTX 4090 بر روی کارت، از نام Next gen Graphics استفاده شده است.

کارت از نظر ساختاری جمع و جور به نظر می‌رسد و با بهره‌مندی از سه فن و رنگ مات مشکلی طراحی مناسبی دارد. این مدل در مقایسه با RTX 3090 و 3090 Ti FTW3 اولین نمونه با فرم فاکتور و فن‌های بزرگ‌تر است. به طور کلی، این کارت به جای یک تم بازی تهاجمی خالص، که ما به دیدن آن در کارت‌های دیگر عادت کرده‌ایم، کمی ملایم‌تر به نظر می‌رسد.

به گفته یوتیوبر کارت از نظر استحکام ساختاری و وزن نیز مناسب است و صفحه پشتی این GPU مستقیماً به پردازنده گرافیکی متصل شده است. آخرین چیزی که در مورد طراحی کارت باید به آن اشاره کرد، کانکتور برق 16 پین است که در پشت کارت قرار دارد و به جای جلو، در عقب قرار گرفته است.

این طراحی باعث می‌شود که کارت در هنگام نصب در مقایسه با سایر مدل‌های 4090 بسیار تمیزتر به نظر برسد، با این حال کاربر باید به فضای خالی در جلو برای جای دادن طول کابل توجه کند. EVGA دیگر قرار نیست پردازنده‌های گرافیکی انویدیا را تولید و عرضه کند و برای مشاهده ویدئو EVGA RTX 4090 می‌توان آن را در یوتیوب تماشا کرد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما