کنسول دستی ONEXFLY با APU Ryzen 7000 رونمایی شد

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت One-Netbook از یک کنسول بازی دستی جدید رونمایی کرد، کنسول ONEXFLY که با آخرین پردازنده APU Ryzen 7000 شرکت AMD و چندین ویژگی پیشرفته دیگر وارد بازار خواهد شد. ویژگی‌هایی که می‌توانند آن را به یک رقیب جدی برای سایر کنسول‌های دستی موجود در بازار تبدیل کند.

به گزارش گروه دانش و فناوری، از پردازنده APU Ryzen 7000 تا نمایشگر 1080P با نرخ 120 هرتز

جهت آشنایی بیشتر، One-Netbook همان شرکتی است که مسئول خط تولید گوشی OneXPlayer است که به خاطر دستگاه‌های مبتنی بر Ryzen خود مشهور است. درست مانند آن محصول، کنسول دستی ONEXFLY نیز دارای APU Ryzen 7 7840U Phoenix مبتنی بر معماری Zen4 است. این APU دارای 8 هسته و 16 رشته است و همچنین شامل Radeon 780M iGPU است که با معماری RDNA 3 ارائه می‌شود. دیکر ویژگی‌های آن شامل 12 واحد محاسباتی برای مجموع 768 هسته است و فرکانس آنها نزدیک به 2800 مگاهرتز است. بدون شک این APU یکی از بهترین‌های محصولات موجود در بازار است که عملکرد عالی را تنها با طراحی 15-28 وات ارائه می‌دهد، که آن را به یک گزینه بسیار مناسب برای کنسول دستی تبدیل می‌کند.

کنسول دستی ONEXFLY

اما با نگاهی به صفحه نمایش، خواهیم دید که کنسول دستی ONEXFLY دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی با حاشیه بسیار نازک با حداکثر وضوح 1920×1080 است. همچنین این نمایشگر به عنوان یک محصول 120 هرتزی رتبه بندی شده و دارای حداکثر روشنایی 450 نیت است که به مصرف کنندگان اجازه می‌دهد بهترین تصاویر را در هر محیطی داشته باشند.

وزن این دستگاه در حدود 580 گرم است که بسیار کمتر از دیگر رقبای خود در بازار است، به طور مثال کنسول ROG Ally 608 گرم وزن دارد. ONEXFLY همچنین دارای یک باتری 48 وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع GaN است، از این رو دستگاه بسته به استفاده می‌تواند به طور متوسط 2 تا 4 ساعت در اختیار شما باشد.

کنسول دستی ONEXFLY

کنسول دستی ONEXFLY تمرکز بالایی بر روی زیبایی ظاهری خود داشته است. این دستگاه دارای چندین ویژگی RGB است، مانند یک نشان RGB شخصی که به کاربران امکان می‌دهد این نورپردازی کوچک را هر طور که دوست دارد تنظیم کنند. علاوه بر این، بخش نورپردازی RGB مرکزی در امتداد جوی استیک‌ها وجود دارد که دید کامل را در محیط تاریک‌تر تضمین می‌کند تا در ضمن رعایت مبحث زیبایی شناسی برای کاربران کارایی لازم را هم داشته باشد. انتظار می‌رود ONEXFLY در طرح رنگ سفید/خاکستری یا کاملا مشکی عرضه شود.

کنسول دستی ONEXFLY

این دستگاه در حال حاضر در یک وب سایت تامین مالی فهرست شده است و این شرکت هنوز تاریخ عرضه و اطلاعات قیمت را فاش نکرده است. ویژگی‌هایی که در پلتفرم‌های تامین مالی تبلیغ می‌شوند، برای جذب کاربران و جمع‌آوری پول انجام می‌شوند، و ممکن است مشخصات واقعی دستگاه می‌تواند در تاریخ راه‌اندازی کمی متفاوت باشد. بنابراین برای اطلاع از مشخصات دقیق و قدرت واقعی این کنسول دستی باید تا زمان عرضه رسمی و انجام تست‌های مختلف صبر کرد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما