مشخصات کلیدی گوشی هوشمند وان پلاس 12 فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی مشخصات گوشی هوشمند وان‌ پلاس 12 که احتمالاً در ماه مارس معرفی خواهد شد، به بیرون درز کرده است.

به گزارش گروه دانش و فناوری، انتظار می‌رود که وان پلاس Ace 2 پرو در ماه جولای یا آگوست در بازار چین معرفی شود. طبق گزارش‌ها، این دستگاه یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 بهره می‌برد. شایعه شده است که پس از عرضه این گوشی تا چند ماه خبری از گوشی قابل‌توجهی با برند وان پلاس در بازار داخلی نخواهد بود. زیرا شرکت برروی رونمایی از وان پلاس 12 قبل از پایان سال 2023 متمرکز شده است. حالا یکی از منابع آگاه چینی جزئیات دقیقی از مشخصات کلیدی وان پلاس 12 فاش کرده است.

مشخصات احتمالی گوشی وان‌ پلاس 12

براساس اطلاعات منتشرشده، وان پلاس 12 مجهزبه صفحه‌نمایش خمیده AMOLED است که توسط سامسونگ ساخته شده است و دارای حاشیه‌های باریک و لبه‌های خمیده است. برخلاف وان پلاس 11 5G که دارای یک سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالای صفحه‌نمایش است، شایعه شده که وان پلاس 12 میزبان یک بریدگی پانچ‌هول در مرکز است.

مشخصات کلیدی گوشی هوشمند وان پلاس 12 فاش شد

علاوه بر این، افشاگری جدید حاکی از آن است که صفحه‌نمایش از وضوح 2K بهره خواهد برد، اما هنوز چیزی در مورد نرخ نوسازی آن نمی‌دانیم. البته به احتمال زیاد، همانطور که در پرچمداران قبلی این برند دیده‌ایم، نمایشگر این دستگاه نیز نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد.

با بازگشت به آخرین اطلاعات فاش‌شده، وان پلاس 12 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. به‌طور کلی، انتظار می‌رود که اکثر پرچمداران نسل بعدی اندروید از چیپست مذکور بهره ببرند. همچنین، این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی یا کمی بزرگتر با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی بهره می‌برد.

ظاهراً در پنل پشتی وان پلاس 12 شاهد سیستم دوربین سه‌گانه دایره‌ای خواهیم بود. این دوربین میزبان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سری IMX9 سونی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو پریسکوپ OmniVision OV64B با کیفیت 64 مگاپیکسل خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی از دوربین جلوی OP12 در دست نیست. در نهایت، افشاگری مذکور با اشاره به این موضوع که دستگاه قرار است در دسامبر سال جاری عرضه شود، به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما