رابط کاربری MIUI 15 ؛ از تاریخ انتشار تا قابلیت‌های جدید و گوشی‌های هماهنگ

اقتصاد ۱۰۰ - رابط کاربری MIUI 15 ، نسخه بعدی آپدیت گوشی‌های شیائومی، پوکو و ردمی است که مبتنی بر اندروید ۱۴ و همراه امکاناتی جدید عرضه می‌شود.

رابط کاربری MIUI 15 ؛ از تاریخ انتشار تا قابلیت‌های جدید و گوشی‌های هماهنگ

به گزارش گروه دانش و فناوری، گوگل خودش را آماده عرضه نسخه بعدی سیستم عامل اندروید خودش، اندروید ۱۴ می‌کند. غول آمریکایی دو نسخه آزمایشی از این آپدیت را تاکنون عرضه کرده که نسخه فعلی Beta 2.1 نام دارد. با توجه به اینکه تمام گوشی‌سازها به جز اپل از سیستم عامل اندروید روی گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند، آن‌ها نیز به‌طور موازی مشغول کار روی نسخه بعدی سیستم عامل گوگل هستند. شیائومی نیز یکی از این کمپانی‌ها محسوب می‌شود که توسعه رابط کاربری MIUI 15 مبتنی بر اندروید ۱۴ برای گوشی‌هایش را آغاز کرده است.

همه‌چیز درباره رابط کاربری MIUI 15

نرم افزار MIUI شیائومی روی گوشی‌های برند اصلی شیائومی و دو زیربرند ردمی و پوکو اجرا می‌شود. در حال حاضر، جدیدترین نسخه این نرم افزار MIUI 14 است. اما اکنون شایعات و اخباری در مورد آپدیت می یو آی ۱۵ منتشر شده که در این گزارش به بررسی آن می‌پردازیم.

تاریخ عرضه احتمالی رابط کاربری می یو آی ۱۵

هنوز تاریخ رسمی انتشار آپدیت می یو آی ۱۵ اعلام نشده است؛ اما غول چینی معمولاً در بزرگترین رویداد سالانه خودش از این آپدیت رونمایی می‌کند. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که سیستم عامل جدید در دسامبر ۲۰۲۳ (بین ماه‌های آذر و دی) رونمایی خواهد شد. ولی تاریخ نشان می‌دهد که شیائومی زمان مشخصی برای رونمایی از آپدیت‌های نرم افزاری خود ندارد.

آپدیت MIUI 15

پایان سال ۲۰۲۳ منتظر انتشار نسخه جدید MIUI باشید

شیائومی در گذشته نسخه جدید MIUI را فصول بهار، تابستان یا پاییز عرضه کرده است. اما دو نسخه قبلی در ماه دسامبر منتشر شده‌اند. این می‌تواند نشان دهد که می یو آی ۱۵ احتمالاً تا پایان سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. نکته مهم دیگر اینکه در ابتدا نسخه چینی این رابط کاربری در اختیار کاربران ساکن خاک این کشور قرار می‌گیرد و با فاصله‌ای چند هفته‌ای برای عموم کاربران گوشی‌های شیائومی در سراسر جهان عرضه خواهد شد. همچنین بدیهی است که در ابتدا این صاحبان گوشی‌های پرچمدار برند چینی هستند که می‌توانند طعم نسخه جدید MIUI را بچشند. بعد از آن نوبت به صاحبان مدل‌های میان‌رده و ارزان قیمت‌تر خواهد رسید.

کدام گوشی‌ها این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد؟

شیائومی کار روی نسخه آزمایشی رابط کاربری MIUI 15 را با برخی از گوشی‌های پرچمدار خودش آغاز کرده است. این شامل حال گوشی‌های شیائومی ۱۲ تی و شیائومی ۱۳ پرو و همینطور تبلت شیائومی پد ۶ می‌شود. اگر خط مشی این کمپانی را بدانیم، آسان‌تر می‌توانیم حدس بزنیم که کدام گوشی‌ها بروزرسانی جدید را دریافت می‌کنند. شیائومی و دو برند زیرمجموعه خود یعنی ردمی و پوکو، معمولاً بروزرسانی‌های نرم افزاری را طی دوره‌های ۲ و ۳ ساله برای محصولات خود منتشر می‌کنند. بنابراین آپدیت جدید می یو آی ۱۵ قطعاً برای تمام گوشی‌های مدل ۲۰۲۳ شیائومی عرضه خواهد شد.

رابط کاربری MIUI 15

علاوه بر این، دیگر گوشی‌هایی که در حال حاضر آپدیت می یو آی مبتنی بر اندروید ۱۳ را هم دریافت کرده‌اند، جزو دریافت‌کنندگان می یو آی ۱۵ خواهند بود. برای آنکه با نام دیگر گوشی‌های سازگار با این بروزرسانی آشنا شوید، به‌زمان بیشتری احتیاج است. ولی ما بر این باوریم که گوشی‌های ذکر شده در فهرست زیر، همگی جزو این دسته هستند.

گوشی‌های شیائومی:

  • شیائومی ۱۳، ‍۱۳ اولترا، ۱۳ پرو و ۱۳ لایت
  • شیائومی ۱۲، ۱۲ پرو، ۱۲ ایکس، ۱۲ اس اولترا، ۱۲ اس، ۱۲ اس پرو، ۱۲ پرو دایمنسیتی ادیشن، ۱۲ لایت
  • شیائومی ۱۲ تی، ۱۲ تی پرو
  • شیائومی ۱۱ تی، ۱۱ تی پرو
  • شیائومی ۱۱ لایت فایوجی، ۱۱ لایت فایوجی NE
  • شیائومی می ۱۱ LE، می ۱۱، می ۱۱ اولترا، می ۱۱ پرو
  • شیائومی میکس ۴، میکس فولد، میکس فولد ۲، میکس فولد ۳
  • شیائومی سیوی 1S، سیوی ۲
  • شیائومی پد ۵ پرو ۱۲.۴
  • شیائومی پد ۶، ۶ پرو

گوشی‌های ردمی:

  • ردمی نوت ۱۱ تی پرو، ۱۱ تی پرو پلاس، ۱۱ آر
  • ردمی نوت ۱۲ اسپید، ۱۲ توربو ادیشن، ۱۲ 4G و 5G، ردمی نوت ۱۲ اس، ۱۲ پرو فایوجی، ۱۲ پرو پلاس فایوجی، ۱۲ دیسکاورشی ادیشن
  • ردمی کی ۶۰، کی ۶۰ ای، کی ۶۰ پرو
  • ردمی کی ۵۰، کی ۵۰ پرو، کی ۵۰ گیمینگ ادیشن، کی ۵۰ آی، کی ۵۰ اولترا
  • ردمی کی ۴۰ اس
  • ردمی ۱۱ پرایم، ۱۱ پرایم فایوجی
  • ردمی ۱۲ سی
  • ردمی ۱۰ فایوجی
  • ردمی پد

گوشی‌های پوکو:

  • پوکو ام ۴ فایوجی، ام ۴ پرو فایوجی
  • پوکو ام ۵، ام ۵ اس
  • پوکو ایکس ۴ جی‌تی
  • پوکو ایکس ۵ فایوجی، ایکس ۵ پرو فایوجی
  • پوکو اف ۵، اف ۵ پرو فایوجی
  • پوکو اف ۴

امکانات و قابلیت‌های می یو آی ۱۵

هنوز هیچ جزئیات رسمی از آپدیت بعدی گوشی‌های شیائومی در دست نیست. اما MIUI 15 می‌تواند تمام امکانات اندروید ۱۴ گوگل که در کنفرانس Google I/O امسال معرفی شد را در بر گیرد. این موضوع می‌تواند ایده خوبی به ما نسبت به امکانات و ویژگی‌های آپدیت بعدی می یو آی بدهد. اما در کل باید منتظر اطلاعیه‌های رسمی شیائومی باشید.

این آپدیت جدید با پشتیبانی از تصاویر Ultra HDR، مستعد ارتقا قدرت عکاسی گوشی‌های شیائومی است. این ویژگی می‌تواند تقویت روشنایی، کنتراست و محدوده وسیعی از رنگ‌های درخشان، تصاویر دوربین گوشی شما را زیباتر کند. علاوه بر این شما می‌توانید تصاویر ۱۰ بیتی HDR را هم در گالری گوشی‌تان ذخیره کنید. اندروید ۱۴ امکانات زیادی را به‌همراه دارد که باعث افزایش رضایت کاربران از دوربین گوشی‌هایشان می‌شود.

آپدیت MIUI 15

یکی از تمرکزهای اصلی اندروید ۱۴ روی محافظت از حریم خصوصی کاربران است. این بدان معناست که رابط کاربری MIUI 15 شیائومی نیز می‌تواند از قابلیت‌هایی مثل کنترل داده‌های مصرفی اپلیکیشن‌های متفرقه بهره‌مند شود. با این ویژگی، کاربران می‌توانند دسترسی اپلیکیشن‌های متفرقه به اطلاعات شخصی‌شان را محدود کنند.

رابط کاربری MIUI 15

شیائومی در این نسخه از چهارمین ورژن زبان طراحی Material You گوگل بهره خواهد برد. این طراحی جدید می‌تواند ظاهر دلپذیرتری به صفحه گوشی اندرویدی شما ببخشد و با تم‌های پویا، همه‌چیز را متناسب با آنچه شما می‌خواهید کند. البته که خود شیائومی هم امکانات اضافه‌تری را برای این رابط کاربری سفارشی درنظر خواهد گرفت که باعث متمایز شدن گوشی‌های شیائومی با محصولات دیگر برندها می‌شود. بنابراین برای تجربه‌ای فراگیر با رابط کاربری زیبا و دلپذیر که ترکیبی از کارآمدی و زیبایی را ارائه می‌کند، آشنا شوید.

رابط کاربری MIUI 15 نشان‌گر تعهد شیائومی برای ارائه یک رابط کاربری بصری جذاب و زیبا است که مطمئناً کاربران را مجذوب خودش خواهد کرد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما