تصاویری از مدل‌های جدید شارژر مگ سیف اپل به بیرون درز کرد

اقتصاد ۱۰۰ - گزارش امروز از یک افشاگر ادعا کرده که اپل شارژرهای مگ سیف خود را هم به صورت کابلی و هم پایه‌دار، در رنگ‌های مختلف تولید کرده که می‌تواند نشان از عرضه آنها در آینده باشد.

تصاویری از مدل‌های جدید شارژر مگ سیف اپل به بیرون درز کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری،اپل حداقل یک نسخه رنگی از شارژر مگ سیف خود را برای آیفون به صورت نمونه اولیه تولید کرده است که این نشان می‌دهد این شرکت به طور بالقوه احتمال دارد روزی از گزینه‌های رنگی بیشتر شارژر مگ سیف خود رونمایی کند.

این ادعا توسط یک حساب توییتری به نام Kosutamisan@ مطرح شده است که البته سابقه زیادی در افشای اطلاعات محصولات اپل ندارد. به گفته این افشاگر، این نمونه اولیه بیانگر آن است که اپل قصد دارد شارژر مگ سیف فعلی خود رادر «نسخه‌های رنگی» نیز عرضه کند، که دقیقا چیزی شبیه به کابل‌های مگ سیف ۳ برای مک بوک ایر M2 می‌شود.

اپل یک کابل شارژ مگ سیف ۳ را با رنگ‌های همسان با خود دستگاه، در جعبه مک بوک ایر اخیر خود قرار داده است، اما شما قادر هستید که هر کدام از این چهار رنگ را که خواستید، شامل مشکی، خاکستری، نقره‌ای و طلایی روشن، به طور جداگانه خریداری کنید.

به ادعای گزارش امروز، نمونه اولیه شارژر مگ سیف رنگ اپل برای آیفون، دارای اشباع رنگ بیشتری نسبت به کابل‌های برق مگ سیف است. از طرف دیگر این افشاگر یک تصویر شارژر پایه دار به صورت افقی را به اشتراک گذاشته که به رنگ استارلایت (طلایی روشن) است و گفته که اپل نسخه‌های رنگی مشابهی را برای این مدل‌های مبتنی بر پایه افقی که تا به حال عرضه نکرده، به نام «مجیک شارژر» نمونه‌سازی کرده است.


نمونه اولیه «مجیک شارژر» مگ سیف منتشر شده توسط Kosutamisan@

مشخص نیست که آیا شارژرهای رنگی اولیه برای مطابقت با رنگ‌های آیفون‌های جدید امسال طراحی شده‌اند یا خیر، اما چیزی که می‌توان به طور قطع گفت این است به تولید انبوه نرسیده‌اند. همچنین ما نمی‌دانیم که اپل قصد دارد این نسخه‌های رنگی را در آینده عرضه کند یا فقط در حد یک نمونه هستند، ولی این احتمال هم وجود دارد که اپل بتواند انواع بیشتری از شارژر مگ سیف خود را برای رقابت با رقبا در بازار جدید استاندارد Qi2 عرضه کند؛ استانداردی که از اواخر امسال در شارژرهای برندهای مختلف خواهیم دید.

اپل در نسخه جدید استاندارد Qi مشارکت دارد و این نسخه بسیار شبیه به مگ سیف عمل خواهد کرد. در نتیجه انتظار می‌رود که مدل های آینده آیفون ۱۵ اپل از شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ واتی حتی در صورت استفاده از شارژرهای شخص ثالث که تاییدیه اپل را ندارند، پشتیبانی کنند.

اپل تاکنون شارژرهای بی‌سیم غیراپلی را که گواهی این شرکت را نداشتند، به سرعت ۷٫۵ وات محدود کرده بود، اما ظاهرا امسال از این موضوع کوتاه آمده است.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما