شاهکار جدید BOE معرفی شد؛ یک نمایشگر ۱۱۰ اینچی 8K سه‌بعدی بدون نیاز به عینک

اقتصاد ۱۰۰ - شاهکار جدید کمپانی نمایشگرسازی BOE یک پنل ۱۱۰ اینچی 8K است که بدون نیاز به عینک، می‌تواند محتوای سه‌بعدی را به‌نمایش بگذارد.

شاهکار جدید BOE معرفی شد؛ یک نمایشگر ۱۱۰ اینچی 8K سه‌بعدی بدون نیاز به عینک

به گزارش گروه دانش و فناوری، شرکت نمایشگرسازی چینی BOE از یک شاهکار مهندسی جدید رونمایی کرده که علاقه‌مندان به دنیای سرگرمی را به‌ذوق آورده است. این دستاورد، یک نمایشگر ۱۱۰ اینچی 8K سه‌بعدی است که به پنل UHD Mini-LED 3D مجهز است. اما آنچه که پنل جدید BOE را منحصربه‌فرد می‌کند، عدم نیاز به هرگونه عینک مخصوص برای تماشای محتوای سه‌بعدی است. این پنل در «نمایشگاه سالانه دستاوردهای ساخت و ساز دیجیتال چین» به‌نمایش گذاشته شده است.

شاهکار جدید BOE دقیقاً چیست؟

شاهکار جدید BOE یک پنل ۳ بعدی ۱۱۰ اینچی

ابعاد صفحه‌نمایش جدید این شرکت چینی دقیقاً ۱۰۰ اینچ است که رزولوشن 8K را ارائه می‌کند و یک شیشه با امکان پخش محتوای سه‌بعدی نیز روی آن قرار دارد. این نمایشگر می‌تواند تصاویر سه‌بعدی عمیقی را با عمق ۱.۵ متری به‌نمایش بگذارد که به کاربران اجازه می‌دهد آن‌ها را بدون نیاز به تجهیزات خاص جانبی روی یک نمایشگر غول پیکر مشاهده کنند. BOE نخستین شرکتی خواهد بود که چنین فناوری را تولید کرده است.

اما در کنار این محصول، BOE اطلاعاتی از نخستین تکنولوژی سوئیچینگ ۳۰۰ دمای رنگی را هم منتشر کرده که از سوئیچ داینامیک ۱۰۰ درصدی بین فضاهای رنگی DCI-P3 / Adobe RGB / sRGB پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی جدید، دقیق‌ترین نمایش رنگ روی صفحات نمایش را به‌ارمغان میاورد. سازنده برای دستیابی به این فناوری، نور پس زمینه را با استفاده از ال ای دی‌های آبی ارتقا داده است. در مقایسه با پنل‌های نمایشگر رایج sRGB، این پنل جدید پوشش‌دهی رنگ‌ها را تا چهل درصد افزایش می‌دهد. همچنین اثرات مخرب نور آبی را هم تا حد امکان می‌کاهد.

پنل‌های نوآورانه BOE

انتهای پیام

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما