پردازنده های Raptor Lake Refresh همچنان نسل سیزدهمی خواهند بود

اقتصاد ۱۰۰ - اسناد و اطلاعاتی که تا به این لحظه منتشر شده‌اند، اطلاعات دقیقی درباره الگوی نام‌گذاری نسل آینده پردازنده‌های اینتل نمی‌دهند.

پردازنده های Raptor Lake Refresh همچنان نسل سیزدهمی خواهند بود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،اما به تازگی یک سری اطلاعات جدید منتشر شده که درباره الگوی نام‌گذاری پردازنده‌های جدید Core اینتل نظیر پردازنده های Raptor Lake Refresh و Meteor Lake، ابهامات ما را برطرف می‌کنند.

چارتی که به تازگی منتشر شده، درباره پشتیبانی سخت افزاری OpenVPL است و در این لیست، پردازنده‌های Meteor Lake اینتل به عنوان نسل چهاردهم پردازنده‌های Core آمده‌اند. درست است که هیچ نام مستقیمی از پردازنده های Raptor Lake Refresh آورده نشده، اما نام Raptor Lake فقط برای پردازنده‌های نسل سیزدهمی Core استفاده شده است. با این حساب، پردازنده‌های نسل چهاردهمی اینتل قرار نیست بر پایه معماری Raptor Lake باشند و پردازنده‌های Raptor Lake Refresh، همچنان نسل سیزدهمی به حساب می‌آیند. البته ممکن است تیم مارکتینگ شرکت اینتل در لحظات آخر تصمیم خود را عوض کند.

نسل بعدی پردازنده‌های دسکتاپ Core اینتل یعنی پردازنده های Raptor Lake Refresh به احتمال زیاد الگوی نام‌گذاری شبیه پردازنده‌های لپ تاپ اینتل خواهند داشت، مثلاً ممکن است شاهد عرضه پردازنده‌ای به نام Core i9 13950K یا چیزی شبیه این باشیم.

به تازگی یک نقشه راه نیز از اینتل منتشر شده و طبق این نقشه راه، پردازنده‌های Raptor Lake-Refresh فقط برای پلتفرم‌های دسکتاپ عرضه می‌شوند و نه لپ تاپ. از همه مهم‌تر، مادربردهای سری 700 اینتل بدون تغییر و همین گونه که هستند باقی خواهند ماند. با این حساب، اینتل برای پلتفرم LGA 1700 دو نسل اصلی و یک نسل فرعی پردازنده خواهد داشت.

با در نظر گرفتن این نقشه راه، شرکت اینتل باید تا پایان سه‌ماهه سوم امسال پردازنده‌های دسکتاپ Raptor Lake Refresh را عرضه کند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما