ایستگاه تعویض باتری موتور سیکلت هوندا راه اندازی شد

بااینکه در حال‌حاضر بزرگ‌ترین ترند دنیای تکنولوژی مربوط به خودروهای الکتریکی و باتری‌های آن‌هاست اما نباید از موتورهای الکتریکی نیز غافل شویم.

ایستگاه تعویض باتری موتور سیکلت هوندا راه اندازی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰و به نقل از سخت افزار مگ، با اینکه در حال‌حاضر بزرگ‌ترین ترند دنیای تکنولوژی مربوط به خودروهای الکتریکی و باتری‌های آن‌هاست اما نباید از موتورهای الکتریکی نیز غافل شویم. برای مثال ایستگاه تعویض باتری موتور سیکلت هوندا یکی از همین نوآوری‌هاست که توجه‌ها را به سمت این نوع استفاده از انرژی تجدیدپذیر جلب می‌کند. این ایستگاه تعویض باتری جدید در توکیو تاسیس شده که پک باتری جدید این خودروساز را به موتورسواران برقی می‌رساند. این قابلیت این امکان را به کاربران خود می‌دهد که به راحتی باتری‌های در حال اتمام خود را به جای اینکه برای شارژ شدن منتظر بمانند، برگردانند.

نحوه کارکرد ایستگاه تعویض باتری موتور سیکلت هوندا

نحوه کارکرد این ایستگاه بدین‌صورت است که مانند یک ماشین خودکار با شبکه‌ای از بسته‌های باتری که به آن داخل و خارج می‌شوند، کار می‌کند. شما می‌توانید با تعامل با صفحه لمسی، بیرون کشیدن یکی از آن‌ها و بیرون کشیدن باتری‌های خالی‌شده‌تان برای شارژ شدن (برای استفاده توسط نفر بعدی) به باتری‌های کاملاً شارژ شده دسترسی پیدا کنید.

سیستم هوندا از طریق کارت‌های آی‌سی احراز هویت می‌شود که نحوه استفاده از آن این‌گونه است که بین مشتریانی که ثبت‌نام می‌کنند، توزیع می‌شود. این ایستگاه‌ها برای قرار دادن در مناطق پرجمعیت‌تر با کاربری بالاتر (در شهرها) نیز قابل گسترش هستند.

2

اولین ایستگاه Honda Power Pack Exchanger e: اکنون به Gachaco Inc (یک هولدینگ سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت ژاپنی نفت و انرژی Eneos) و همچنین سازندگان موتور سیکلت یاماها، سوزوکی و کاوازاکی تحویل داده شده است. هولدینگ گاچاکو در توکیو مستقر است و از حمایت شهرداری آن برخوردار است. دلیل این حمایت، هدف ژاپن در سال 2035 است که تمام موتورسیکلت‌های جدید را الکتریکی کند.

مشخصات استاندارد باتری قابل بازیافت مورد توافق همه سازندگان (پک پاور موبایل هوندا) است که با ظرفیت 1314 وات ساعت عرضه می‌شود و شارژ کامل آن حدود 5 ساعت طول می‌کشد. انئوس پلتفرم باتری به‌عنوان یک سرویس (BaaS) را که بر روی آن ساخته شده است، با ایده استفاده از این قفسه‌ها برای ذخیره انرژی در زمان‌های اوج تولید و تخلیه مجدد برق به شبکه در صورت افزایش تقاضا، این محصول و سیستم را ارائه کرد.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما