ردمی نوت ۱۲ توربو در پنج دقیقه، رکورد فروش گوشی را شکست!

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی ردمی نوت 12 توربو – Redmi Note 12 Turbo در نخستین مرحله فروش، با استقبال بی‌نظیر مشتریان روبه‌رو شد و رکوردشکنی کرد.

ردمی نوت ۱۲ توربو در پنج دقیقه، رکورد فروش گوشی را شکست!

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، چند روز پس از معرفی رسمی، نخستین مرحله فروش ردمی نوت ۱۲ توربو آغاز شد؛ گوشی هوشمندی که پای تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ را به بازار موبایل باز کرده است.

اندکی پس از آغاز فروش، کمپانی چینی آماری را منتشر کرد و از رکوردشکنی این گوشی خبر داد. بر این اساس، ردمی نوت ۱۲ توربو به پرفروش‌ترین گوشی سه پتلفرم عمده‌ی تجارت الکترونیک چین، در محدوده قیمت ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ یوان تبدیل شد.

این موفقیت در همان پنج دقیقه نخست فروش به‌دست آمد و رکورد قبلی را که پس از یک روز کامل ثبت شده بود، شکست. البته با تناسب خوبی که بین قیمت و مشخصات فنی گوشی برقرار است، چنین استقبالی جای تعجب هم ندارد.

فروش ردمی نوت 12 توربو فروش ردمی نوت 12 توربو

قیمت نوت ۱۲ توربو با ترکیب حافظه ۸/۲۵۶ گیگابایتی، از ۲۰۰۰ یوان (۲۹۰ دلار) آغاز می‌شود؛ ولی از همه پرطرفدارتر، نسخه‌ای با ۱۶ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی بوده که فقط ۲۸۰۰ یوان (۴۰۵ دلار) قیمت دارد. ظاهرا شدت تقاضا برای این نسخه، کمپانی سازنده را هم غافلگیر کرده است؛ اما سران شیائومی اطمینان داده‌اند که به‌زودی همه خریداران، به گوشی خود خواهند رسید. قرار است چند روز دیگر، نسخه 16GB + 1TB دوباره در معرض فروش قرار بگیرد.

این یک گوشی ۶.۶۷ اینچی با صفحه نمایش اولد ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ ۶۷ وات دارد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین عقب سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای و سیستم عامل اندروید ۱۳ با MIUI 14، سایر مشخصات مهم آن هستند.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما