گوگل از نسخه اگزینوس 2300 در پیکسل 8 استفاده می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ - در سال جاری شاهد عرضه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S سامسونگ با تراشه‌های اگزینوس نبودیم .

گوگل از نسخه اگزینوس 2300 در پیکسل 8 استفاده می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،تراشه‌ اگزینوس عملکرد ضعیفی داشت و کاربران در سرتاسر جهان از این پردازنده راضی نبودند و همه می‌خواستند نسخه کوالکام گوشی‌های سری گلکسی S23 را خریداری کنند. انتظار می‌رود این داستان برای سری گلکسی S24 نیز ادامه داشته باشد و احتمالاً در سال آینده نیز هیچ یک از دستگاه‌های سری گلکسی S24 با تراشه اگزینوس عرضه نخواهند شد. اما براساس گزارشی جدید، گوگل احتمالاً از نسخه‌ اصلاح‌شده‌ تراشه‌ اگزینوس 2300 سامسونگ در گوشی‌های سری پیکسل 8 استفاده خواهد کرد.

اگزینوس 2300 پیکسل 8

در اواخر سال گذشته، گزارش شد که سامسونگ به طور کامل از توسعه اگزینوس 2300 منصرف نشده است. براساس شایعات، گوشی هوشمند پیکسل 8 از چیپست اگزینوس 2300 بهره می‌برد. قابل ذکر است که می‌توان از نسخه اصلاح‌شده اگزینوس 2300 نیز استفاده کرد. نخستین نسل تراشه‌ تنسور گوگل براساس نسخه‌ اصلاح‌شده‌ اگزینوس 2100 بود و تنسور 2 نیز برپایه‌ نسخه‌ اصلاح‌شده‌ اگزینوس 2200 ساخته شد. بنابراین انتظار می‌رود که تنسور 3 مجهز به نسخه‌ اصلاح‌شده‌ اگزینوس 2300 خواهد بود.

با توجه به مشخصات منتشرشده، چیپست اگزینوس 2300، با اسم رمز Quadra شتاخته می‌شود. علاوه‌ بر این، جزئیات بیشتری نیز در مورد هسته‌های این چیپست به بیرون درز کرده است. اگزینوس 2300 از هسته‌ اصلی Cortex X3 با فرکانس 3.09 گیگاهرتز، چهار هسته‌ Cortex A715 با فرکانس 2.65 گیگاهرتز و چهار هسته‌ کم‌مصرف Cortex A510 با فرکانس 2.1 گیگاهرتز بهره خواهد برد. گویا سامسونگ از واحد گرافیکی Xclipse 930 هم در این تراشه استفاده کرده است.

از سوی دیگر، گوگل قصد دارد تبلت‌های پیکسل، پیکسل فولد و میان‌رده پیکسل 7a را با چیپست تنسور 2 مبتنی بر اگزینوس 2200 عرضه کند و تنسور G3 را برای پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو در نظر بگیرد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما