۱۵ خودروی جالب مفهومی که تاکنون ندیده‌اید

اقتصاد ۱۰۰ - در حالی که بسیاری از خودروها هرگز از مرحله مفهومی عبور نمی‌کنند، اما برخی از آنها در نهایت در بزرگراه و یا در پیست مسابقه دیده می‌شوند.

۱۵ خودروی جالب مفهومی که تاکنون ندیده‌اید

به گزارش گروه دانش و فناوری، این خودروهای آینده دارای آخرین فناوری، مواد و طراحی در یک بسته باورنکردنی هستند.

در اینجا  ۱۵ مورد از جالب ترین خودروهای مفهومی و نمونه اولیه‌ای که تا به حال دیده‌ایم آورده شده است.

AA10Vgdc

خودروی BMW Vision M Next در رقابتی داخلی در بخش طراحی بی ام و در تابستان ۲۰۱۹ فاش شد که درهای چرخشی دارد. طراحی آن ۱۸ ماه طول کشید و پیشرانه هیبریدی ۶۰۰ اسب بخاری دارد.

 

 

AA10Vuv9

خودرو Tesla Roadster ۲۰۲۱ به ادعای تسلا سریعترین خودروی جهان است که حداکثر سرعتش ۴۰۰ کیلومتر در ساعت است. این خودروی برقی نوید برد طولانی ۱۰۰۰ کیلومتری را می‌دهد و شتاب صفر تا صدش ۲.۱ ثانیه است.

 

 

AA10Vgdu

این خودروی کارما SC2 است. در حالی که در حال حاضر این برند تنها یک سدان واحد تولید می‌کند، در اواخر سال ۲۰۱۹ از خودروی مفهومی SC2 رونمایی کرد. به گفته این شرکت، این یک سوپر خودروی تمام الکتریکی با قدرت 1100 اسب بخار است که قرار است آینده خودروهای لوکس پیشرفته باشد.

 

 

 

 

 

AA10VDFR

این خودرو GFG Style Kangaroo است.طراحی خودروی GFG‌ را جورجیتو جیوجیارو و پسرش انجام داده و ابرخودرویی با در و شیشه متفاوت است. این خودروی دو نفره، نسبت‌های خودروی فوق‌العاده را در ارتفاع سواری خارج از جاده، با چهار چرخ متحرک و فرمان چهار چرخ ارائه می‌دهد.

 

 

 

AA10VkWg

این خودرو Volkswagen ID. Buggy است.نمی‌توان منکر طراحی فوق العاده فولکس واگن ID شد.اما Buggy، پلتفرم الکتریکی ماژولار این برند را برجسته می کند. این خودروی بدون آلایندگی برای ساحل یا شهر طراحی شده است و اولین نمایش خود را در هشتاد و نهمین نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو در سال ۲۰۱۹ انجام داد.

 

 

 

AA10VkWk

این خودرو فولکس واگن Atlas Tanoak است که مارس ۲۰۱۸ در شو روم نیویورک رونمایی شد و خودروی پیکاپی برای آینده است که  بر اساس جعبه ابزار عرضی مدولار بسیار همه کاره (MQB) طراحی شده است.

 

 

 

AA10VpQ3

این خودرو معروف به Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet است که خطوط و استایلش یادآور بت موبیل قدیمی است. خودرویی لوکس دو سرنشینه با فضای داخلی خیره کننده با برآمدگی عظیم در عقب است.

 

 

 

AA10VkWw

خودروی رولز رویس 103EX ایده شرکت برای آینده برای رانندگی خودکار بود که در سال ۲۰۱۶ رونمایی شده و هرگز تولید نشد. این خودرو بیشتر یک اثر هنری بود.

 

 

AA10VzgD

نام این خودرو Renault Trezor‌ است. خودروی مفهومی رنو ترزور، یک کوپه برقی دو نفره، در سال 2016 در نمایشگاه خودروی پاریس عرضه شد و نمای جلویی خیره‌کننده و منحصربه‌فرد دارد. این خودرو از فناوری رانندگی خودکار برند و همچنین قطار رانندگی فرمول E برخوردار بود.

 

 

AA10UY2b

تسلا سایبرتراک دارای طراحی جسورانه و شبیه سایبورگ با زوایای تیز است. اسکلت بیرونی تقریبا غیرقابل نفوذ از فولاد ضد زنگ نورد سرد 30X فوق سخت ساخته شده است که با شیشه زره پوش کامل شده است.

 

 

 

AA10VzgU

مدل مفهومی هوندا اسپورت EV ترکیبی از خودروی شهری با عملکرد مسابقه‌ای است که این شرکت پیشنهاد کرده تا بین راننده و ماشین یکپارچگی ایجاد کند. این خودرو از فناوری هوش مصنوعی هوندا برای ارتباط بین راننده و خودرو استفاده می‌کند.

 

 

AA10Vuwh (1)

خودروی Audi AI: Trail Quattro که در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ رونمایی شد بیشتر شبیه پهپاد یا کاوشگر فضایی است تا یک خودرو و نمایی پانورامایی از محیط اطراف به سرنشینان می‌دهد. این خودرو برای استفاده در جاده‌های بیرون شهر طراحی شده و قابلیت رانندگی نیمه خودران دارد.

 

 

AA10Vgen

این خودرو Mazda RX-Vision به صورت مفهومی با موتور موسوم به four-rotor  با طراحی تهاجمی است. این خودرو در نمایشگاه خودروی توکیو 2015 رونمایی شد و برنده "زیباترین خودروی مفهومی سال" در جشنواره بین‌المللی خودرو در سال 2016 شد.

 

 

 

AA10VDFq

نام این خودرو Volvo 360c است. اگر در خواب دیده‌ای که خودرو رویایی شما را به مقصد می‌رساند، این همان ماشین بدون راننده و وسیله نقلیه آینده نگر و لوکس است که راحتی یک جت شخصی را بدون هزینه سرسام آور هواپیما دارد.

 

 

 

AA10VB8f

این خودرو الدزموبیل گلدن راکت است که خودروی مفهومی دهه ۱۹۵۰ بود که بدنه‌ای شبیه هواپیما داشته و قسمت جلوی آن گلوله‌ای شکل بود. طراحی سبک وزنی داشت و با موتور ۵.۳ لیتری ۲۷۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد.

 

 

منبع: موتور ۱

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما