کاهش 10 میلیونی مجموع فروش مادربرد در 2022 برای 4 شرکت اصلی

اقتصاد ۱۰۰ -با به پایان رسیدن سال میلادی 2022، گزارش‌های فروش متعددی برای این سال در حوزه سخت افزار و تکنولوژی منتشر شده و در جدیدترین آن‌ها به نظر می‌رسد .

کاهش 10 میلیونی مجموع فروش مادربرد در 2022 برای 4 شرکت اصلی

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،یکی از بدترین سال‌ها برای سازندگان مادربرد لقب گیرد، طبق اطلاعاتی که به رسانه تایوانی DigiTimes داده شده کاهش فروش مادربردها در 2022 برای برندهای بزرگ و فعال مانند ایسوس، MSI، ازراک و گیگابایت حدود 10 میلیون واحد در مجموع بوده است.

طبق گزارش، تقاضای ضعیف برای خرید مانیتور در تمام سال 2022 حاکم بوده و تحت تاثیر مشکلات معمول اقتصادی قرار گرفته است. با وجود این خبر، 2022 شاهد عرضه پلفترم‌های جدید پردازشی، CPU و مادربردهای جدیدی بوده اما به نظر می‌رسد علاقه‌مندان به PC از خرید در این سال صرف نظر کرده‌اند.

به طور خاص فروش مادربرهای Intel 700 LGA1700 و مادربرد های AM5 AMD 600 از میزان فروش پیش بینی شده برای 2022 کمتر بوده است. در مورد اینتل این موضوع بیشتر قابل درک است به دلیل اینکه کاربر با داشتن مادربردهای نسل قبل همچنان می‌تواند به پشتیبانی از CPU های رپتور لیک در کامپیوتر خود ادامه دهد.

با این وجود AMD در سال گذشته سوکت جدیدی را معرفی کرد اما به دلیل گرانی‌های به وجود آمده برای ارتقای به پلتفرم AMD، فروش در این رابطه کاهش یافته است. DigiTimes در گزارش خود ارقام دقیقی را برای فروش 4 سازنده فعال و بزرگ مادربرد ذکر کرده که در بالا قابل مشاهده است.

طبق این اطلاعات به نظر می‌رسد که ایسوس و گیگابایت از این میزان فروش، کمترین آسیب را تجربه کرده‌اند و این در حالی است که فروش ازراک و MSI بسیار کاهش یافته است.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما