فیل اسپنسر از قدرت‌نمایی شرکت Bethesda در مجموعه مایکروسافت می‌گوید

اقتصاد ۱۰۰ -«فیل اسپنسر»، رئیس بخش ایکس باکس در جریان رویداد Developer Direct گفت قدرت‌نمایی شرکت «بتسدا» (Bethesda) در مجموعه «مایکروسافت» (Microsoft) بسیار دلگرم کننده است.

فیل اسپنسر از قدرت‌نمایی شرکت Bethesda در مجموعه مایکروسافت می‌گوید

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،در سپتامبر سال 2020، ابر شرکت «مایکروسافت» اعلام کرد که به توافقی به مبلغ 7.5 میلیارد دلار برای تصاحب شرکت «زنی‌مکس مدیا» (Zenimax Media) دست یافته است. سرانجام، این قرارداد در اوایل ماه مارس 2021 نهایی شد. با این حال، «مایکروسافت» برای ساخت اولین بازی‌های انحصاری خود با شرکت Bethesda، به دلیل امضای قراردادهای انحصاری این شرکت با کنسول «سونی» (Sony)، مجبور شد تا سال 2023 صبر کند.

قدرت‌نمایی شرکت Bethesda

فیل اسپنسر در طی یک مصاحبه با خبرگزاری IGN بیان کرد که قدرت‌نمایی شرکت Bethesda برای مجموعه Microsoft اتفاق خوشی خواهد بود.

Redfall و Starfield بازی‌های واقعا مهمی هستند. در اصل، هر بازی اول شخصی که ما می‌سازیم، مهم تلقی می‌شوند. رشد سرویس Game Pass در وضعیت ثابت قرار دارد. ما با اضافه‌کردن بازی‌ها و دنباله‌های جدید به سرویس Game Pass، شاهد رشد مداوم آن بوده‌ایم. گاهی اوقات بازی‌های نظیر Vampire Survivors و اکنون Hi-Fi Rush منتشر می‌شوند و هیجان خاص خود را ایجاد می‌کنند. بنابراین، گاهی اوقات شما می‌توانید بازی‌هایی را که قرار است هیجان ایجاد کنند، پیش‌بینی کنید و گاهی شگفت‌زده می‌شوید. من این را در مورد صنعت بازی‌های رایانه‌ای دوست دارم؛ این که بازی‌های عالی می‌توانند از مکان‌های مختلف ارائه شوند.

قرارداد ما با شرکت مادر Zenimax Media در سال گذشته نهایی شد. اکنون ما صاحب بازی‌های بی‌نظیری از جمله Hi-Fi Rush، Redfall، به‌روزرسانی Elder Scrolls Online و Starfield هستیم. تمامی این بازی‌ها امسال عرضه خواهند شد. من واقعاً از قدرتی که Bethesda قرار است در مجموعه ما نشان دهد، هیجان‌زده شده‌ام. ما شروع به دیدن آن در سال 2023 کرده‌ایم و این شگفت‌انگیز است.

استودیو‌های شرکت Bethesda هنوز عناوین جدیدشان را در مجموعه Microsoft معرفی نکرده‌اند. استودیو «ماشین گیمز» (MachineGames) تقریبا چهار سال پس از عرضه بازی Wolfenstein: Youngblood سکوت اختیار کرده است. این استودیو در حال حاضر روی بازی Indiana Jones کار می‌کند. همچنین در سال 2018، مدیر بخش مارکتینگ Bethesda به صورت غیر رسمی ساخت نسخه سوم Wolfenstein را تایید کرد.

«استودیو ردهوس» (Redhouse Studios) که در سال 2019 تأسیس شد، هنوز پروژه خود را به طور رسمی معرفی نکرده است. استودیو بزرگ Id Software در حال آماده‌کردن پروژه‌ای برای سال‌های آینده است. آخرین بازی‌های این استودیو عناوین Rage 2 و Doom Eternal بودند. لازم به ذکر است که استودیو Zenimax Online در مدت پنج‌سال مشغول توسعه یک IP جدید بوده است.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما