روسیه بازی های پرطرفداری را که تاثیرات مخرب دارند ممنوع می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ - به نظر می‌رسد روسیه نیز می‌خواهد با تشدید کنترل خود بر صنعت بازی‌های ویدیویی راه چین را در پیش بگیرد.

روسیه بازی های پرطرفداری را که تاثیرات مخرب دارند ممنوع می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،دولت روسیه ادعا دارد که قصد دارد از جوانان خود در برابر «تأثیرات منفی» بازی ویدیویی محافظت کند و امیدوار است به زودی فهرستی از عناوین محبوب ایجاد کند که از «المان‌های مخفی» برای «تأثیر بر ذهن خودآگاه و ناخودآگاه» جوانان استفاده می‌کنند و آنها را به عنوان بازی‌های ممنوع منتشر کند.​

نشریه روسی کومرسانت  گزارش داده که دولت روسیه به دادستانی کل و وزارتخانه‌های آن دستور داده است که محدودیت‌هایی را برای بازی‌های ویدیویی در داخل کشور اعمال خواهد کرد. ظاهرا اولین بار کمیسیونی زیر نظر شورای قانونگذاران، ادعاهای عجیبی بر علیه عناوین محبوب را مطرح کرد که بر ذهن خودآگاه و ناخودآگاه بازیکنان تأثیر می‌گذارد. به گفته آنها این بازی‌های ویدیویی همچنین حاوی “محتوای مخرب و ممنوع” هستند.

این کمیسیون می‌خواهد فهرستی از بازی های تایید شده و ممنوع، و همچنین کاتالوگی از عناوین آنلاین تایید شده ایجاد کند تا فروشگاه‌های نرم افزاری مانند RuStore روسیه، که به عنوان جایگزین بومی Google Play/App Store، معرفی شده‌اند آنها را منتشر کنند. همچنین آنها پیشنهاد داده‌اند که هر عنوانی که برای انتشار در شهرستان‌ها تنظیم شده است اول توسط مرکز صلاحیت برای جایگزینی واردات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (TsKIKT) برای محتوای قابل اعتراض بررسی شود. پیشنهاد دیگر این است که همه رایانه‌های شخصی فروخته شده در فدراسیون روسیه همراه با نرم افزار کنترل والدین از پیش نصب شده ارائه شوند.

این “المان‌های پنهان” می‌تواند به چیزهای زیادی اشاره کند. اگر در جایی غیر از روسیه بود، ناخودآگاه تصور می‌شد که این روشی است که بازیکنان را به طور ماهرانه (یا بدون ظرافت کافی) متقاعد می‌کند تا پول خود را برای تراکنش‌های خرد مانند لوت باکس خرج کنند. اما چیزی که در روسیه مد نظر است کاملا متفاوت از برداشت غرب خواهد بود.

نگرانی‌هایی در مورد تأثیر چنین قوانینی بر صنعت بازی‌های ویدیویی که پیش از این هم به دلیل تحریم‌های اعمال شده با مشکل مواجه است، وجود دارد. الکساندر مالاخوف، مدیر مرکز توسعه دیجیتال در مرکز تحقیقات استراتژیک، همچنین خاطرنشان کرد که از آنجایی که هنوز هیچ محصول ملی روسی برای جایگزینی در دسترس نیست، می‌توان مطمئن بود که با لیست بسیار محدودی از بازی‌های مجاز رو‌به‌رو خواهیم بود.

البته اگر این اقدامات اجرایی شود، مطمئنا گیمرهای روسی با استفاده از تورنت‌ها و VPN‌ها راه‌هایی برای دور زدن آنها پیدا خواهند کرد. به عنوان مثال، Valve سال گذشته کاربران ساکن روسیه را از خرید بازی از طریق Steam منع کرد، اما این امر مانع از دور زدن محدودیت‌ها توسط مردم این کشور نشد، همان چیزی که خود ما نیز سال‌هاست با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما