پردازنده 56 هسته‌ای Xeon W9-3495X روی Geekbench دیده شد

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت اینتل قرار است پس از دو سال تأخیر، بالاخره پردازنده‌های Sapphire Rapids را تا چند هفته دیگر عرضه کند.

پردازنده 56 هسته‌ای Xeon W9-3495X روی Geekbench دیده شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،این مدخل جدید روی دیتابیس Geekbench تأیید می‌کند که پردازنده Xeon W9 3495X یک پردازنده 56 هسته‌ای است که بیشترین تعداد هسته در بین تمام پردازنده‌های Xeon Sapphire Rapids به شمار می‌آید. این پردازنده فرکانس پایه 1.9 گیگاهرتزی و فرکانس افزایشی 4.6 گیگاهرتزی دارد. همچنین، حافظه‌های کش L2 و L3 این پردازنده نیز به ترتیب 56 و 105 مگابایت هستند.

در خصوص مشخصات سیستم تست، باید بگوییم که تست این پردازنده با استفاده از 128 گیگابایت حافظه DDR5-4800 انجام شده و پلتفرم تست نیز پلتفرم جدید شرکت اینتل با نام مستعار Fishhawk Falls است. مادربرد استفاده شده در این تست یک دستگاه مادربرد Supermicro X13SWA-TF است.

در خصوص عملکرد فنی، پردازنده Xeon W9 3495X در Geekbench توانسته امتیازهای تک‌هسته و چندهسته 1284 و 36990 را کسب کند. امتیاز تک‌هسته‌ای این پردازنده 15 درصد از پردازنده Ryzen Threadripper Pro 5995WX کمتر است. مقایسه امتیازهای چندهسته‌ای کمی پیچیده‌تر است، چون Geekbench نتایج منظمی برای پردازنده‌های Threadripper ثبت نکرده است. به هر حال با توجه به تازه‌ترین تست‌های پردازنده Threadripper Pro 5995WX، این پردازنده می‌تواند امتیاز چندهسته 40000 را به سادگی رد کند.

شرکت اینتل تأیید کرده که پردازنده‌های Xeon W3400/2400 در تاریخ 15 فوریه به طور رسمی عرضه می‌شوند. اینکه این پردازنده‌ها از الآن دارند روی دیتابیس‌ها دیده می‌شوند به معنی این است که یا بررسی‌کنندگان و یا شرکت‌های تولیدکننده مادربرد، مشغول تست این پردازنده‌ها هستند.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما