حالت فیلمبرداری پرتره گلکسی اس ۲۳ الترا بهبود قابل توجهی خواهد داشت

اقتصاد ۱۰۰ - گلکسی اس ۲۳ الترا به لطف دوربین جدید و سخت‌افزار قدرتمند احتمالا عملکرد درخشانی در تصویربرداری دارد.

حالت فیلمبرداری پرتره گلکسی اس ۲۳ الترا بهبود قابل توجهی خواهد داشت

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که سری پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی اس ۲۳ با قابلیت‌های فیلمبرداری جدید و پیشرفته‌ای مجهز خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلمرداری 8K‌ سی فریم ثانیه اشاره کرد. برای مقایسه، نسل قبلی این سری پرچمدار از فیلمبرداری 8K‌ با سرعت ۲۴ فریم ثانیه پشتیبانی می‌کرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یکی از قابلیت‌های جدید دوربین نسخه پرمیوم این سری موسوم به گلکسی اس ۲۳ الترا فاش شده است. 

طبق این گزارش که توسط افشاگری برجسته به نام Ice Universe به اشتراک گذاشته شده است، گلکسی اس ۲۳ الترا با بهبود چشمگیری در زمینه فیلمبرداری پرتره همراه خواهد بود. این افشاگر ادعا کرده است فیلمبرداری پرتره این گوشی پرمیوم حالا در رزلوشن 4K و سی فریم ثانیه انجام می‌شود در حالی که گلکسی اس ۲۲ الترا تنها قادر به ضبط ویدئو در رزولوشن فول اچ‌دی است. در این راستا، گزارش شده است که تمایز سوژه و پس زمینه در فیلمبرداری پرتره بهبود پیدا کرده است. 

شایان ذکر است در حال حاضر مشخص نیست آیا دو مدل دیگر این سری یعنی گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس نیز از قابلیت یاد شده بهره خواهند برد یا این قابلیت تنها محدود به گلکسی اس ۲۳ الترا خواهد بود. البته باید اشاره کرد تنها گلکسی اس ۲۳ الترا به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP2 مجهز خواهد بود و دو گوشی دیگر با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی عرضه خواهند شد. 


 

در پایان گزارش خود Ice Universe ادعا کرده است سیستم خنک‌کننده گلکسی اس ۲۳ الترا نیز بهبود خواهد داشت. به نظر می‌رسد منظور این افشاگر با ذکر این ویژگی مربوط به داغ نشدن بیش از حد گلکسی اس ۲۳ الترا در حالت‌های خاص فیلمبرداری باشد چرا که فیلمبرداری پرتره نیاز به قدرت پردازشی بالا دارد. به هر روی، سری گلکسی اس ۲۳ در تاریخ ۱ فوریه مصادف با ۱۲ بهمن رونمایی خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما