کارت گرافیک RTX 4080 Founders Edition، به رنگ سفید

به تازگی یکی از کاربران ردیت به نام TeknoMage13 طی یک تصمیم عجیب و پرهزینه، کارت گرافیک RTX 4080 Founders Edition خود را به رنگ سفید درآورده است.

کارت گرافیک RTX 4080 Founders Edition، به رنگ سفید

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازسخت افزارمگ ،ایجاد تغییرات ظاهری یا ماد کردن کارت گرافیک با این شدت معمولاً از کاربران عادی بعید است، مخصوصاً در یک کارت گرافیکِ جدید مثل کارت گرافیک 1200 دلاری RTX 4080! مادینگ به طور کلی یک فرایند غیرقابل بازگشت است، البته بستگی دارد که کارت تا چه میزان ماد شده باشد. معمولاً برای اینکه رنگ‌آمیزی خنک کننده کارت به درستی انجام بشود، باید سیستم خنک کننده را یک بار به طور کامل باز کرد و دوباره بست. اصلاً به همین علت است که رنگ‌آمیزی گارانتی کارت را باطل می‌کند.

همان طور که گفتیم، این مسائل نتوانسته‌اند جلوی TeknoMage را بگیرند و او به هر حال ترجیح داده کارت گرافیک RTX 4080 Founders Editon خود را به رنگ سفید دربیاورد. البته خوشبختانه برای این کار – باز کردن کامل خنک کننده کارت گرافیک و رنگ کردن آن – آموزش‌های آنلاین زیادی روی اینترنت موجود هستند. TeknoMage صرفاً به رنگ‌آمیزی قاب بیرونی کارت اکتفا کرده و هیت سینک آن را باز و رنگ‌آمیزی نکرده است، به همین خاطر خمیر سیلیکون و پدهای حرارتی استفاده شده در کارت همان‌هایی هستند که از ابتدا بوده‌اند.

سیستم جدید TeknoMage و قطعات آن به رنگ سفید هستند و برای اینکه کارت گرافیک RTX 4080 Founders Edition با تم رنگی سیستم همخوانی داشته باشد، این کاربر ترجیح داده گارانتی کارت خود را فدای زیبایی بصری آن کند. این کاربر یک مادربرد سفیدرنگ NZXT N7 B650E هم برای سیستم خود سفارش داده و منتظر رسیدن آن است. یک دستگاه پردازنده Ryzen 7 7800X3D نیز پس از عرضه، میهمان سیستم جدید TeknoMage خواهد بود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما