رونمایی MSI از RTX 4080 و 4070Ti از سری Gaming Trio با رنگ سفید

در خبری دیگر از MSI و کارت گرافیک‌های آن، این شرکت به تازگی در CES از GPU های RTX 4080 و RTX 4070 Ti از سری Gaming Trio با رنگ سفید رونمایی کرده است.

رونمایی MSI از RTX 4080 و 4070Ti از سری Gaming Trio با رنگ سفید

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،طبق گفته‌‎ها این سری کارت‌ها از محصولات رده بالای MSI در نظر گرفته می‌شوند. عمده کارت گرافیک‌های MSI بیشتر تحت زیربرند SUPRIM و سری گیمینگ عرضه می‌شوند و محصولات SUPRIM بیشتر از طراحی رنگ نقره‌ای با ظاهری زیبا بهره می‌برند.

این در حالی است که GPU های سری گیمینگ بیشتر از تم رنگی مشکی و قرمر استفاده می‌کنند و از تم رنگی گذشته یعنی تلفیقی از تیره و خاکستری فاصله گرفته‌اند. با این حال سری جدید محصولات Gaming Trio شرکت MSI با تلفیقی از رنگ سفید روشن با نقره‌ای عرضه می‌شوند که در تصاویر بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

طبق اطلاعاتی که MSI در CES به اشتراک گذاشته این دو کارت سفید از پردازنده گرافیکی RTX 4080 16GB و RTX 4070 Ti که به تازگی منتشر شده‌اند پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، برای انتخاب نام محصولات از X استفاده شده که می‌تواند به این معنای عرضه این GPU های رده بالا با اورکلاک کارخانه‌ای خود MSI باشد.

MSI RTX 4080 سفید

MSI در روزهای گذشته نیز از کارت‌های مبتنی بر RTX 4070 Ti در 3 سری SUPRIM ،GAMING TRIO و VENTUS رونمایی کرده بود. در همین راستا MSI جزئیات بیشتری در رابطه با سیستم خنک کننده این کارت‌های جدید به اشتراک نگذاشته اما طبق طراحی ظاهری و اطلاعات قبلی می‌توان احتمال استفاده از فن‌های TORX Fan 5.0 و پشتیبانی از سیستم خنک کننده TRI FROZR 3 را داد.

MSI RTX 4080 سفید

MSI همچنین تاکنون هیچ تاریخ عرضه و یا اطلاعاتی قیمتی در خصوص این کارت گرافیک‌ها در دسترس قرار نداده است. با این حال می‌توان انتظار داشت که قیمت آن‌ها مقداری بیشتر از بقیه کارت‌های این کمپانی باشد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما