رونمایی از مادربرد های میان رده سری MSI B760 برای پردازنده های رپتور لیک

اینتل سال گذشته پلتفرم Z790 را در بازار معرفی کرد و علاقه‌مندان و گیمرها را با ویژگی‌های جالب آن تحت تاثیر قرار داد.

رونمایی از مادربرد های میان رده سری MSI B760 برای پردازنده های رپتور لیک

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،با این حال امسال باید منتظر جدیدترین پلتفرم میان رده اینتل B760 برای پردازنده‌های نسل سیزدهم Intel باشیم و به تازگی MSI در CES امسال از مادربرد های سری B760 خود رونمایی کرده است.

مادربرد های MSI B760 که به عنوان بردهای میان رده در نظر گرفته می‌شوند با طراحی منحصر به فرد و مشخصات قابل قبول قرار است برای کاربری‌های عادی در دسترس قرار گیرد. پلتفرم B760 دارای ویژگی‌های مناسبی است و این پلفترم با پشتیبانی از سری محصولات MAG ،MPG و PRO عرضه می‌شود. کاربرانی که سری MAG را انتخاب کنند می‌توانند از مادربردهای مشکی TOMAHAWK و سفید MORTAR بهره‌مند شوند.

مادربردهای سری MSI MAG از سیستم قدرت 12 Duet Rail با 75 A DrMOS و PCB شش لایه با مس ضخیم شده ارائه می‌شوند و استفاده از این مواد و طراحی آن‌ها می‌توان جریان الکتریکی پایداری را برای CPU به ارمغان بیاورد. مادربردهای سری MSI MAG B760 از Lightning Gen 5 PCIe و حداکثر 3 اسلات M.2 Gen 4 بهره می‌برند.

MSI در مادربردهای سری MAG برای مقابله با حرارت بالا از راهکارهای انتقال گرما از جمله هیت سینک و طراحی تمام آلومینیومی بهره گرفته است. اسلات‌های M.2 با M.2 Shield Frozr عرضه می‌شوند. سری دیگر از این پلتفرم MSI PRO است و با طراحی خطی و ساده قرار است برای دفاتر یا استودیوها بیشتر مناسب و هماهنگ باشد. MSI این بردها را با هدف رفع نیازهای شرکت‌های تجاری توسعه داده و این سری نیز همانند MAG از سیستم توزیع توان الکتریکی 12 Duet Rail پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی از 2.0 NVMe SSD همراه با Lightning Gen4 PCIe نیز در دسترس قرار گرفته است. برای علاقه‌مندان به بردهای ITX شرکت MSI سری MPG B760I EDGE WIFI DDR4 را ارائه کرده و این محصول قرار است با هیت سینک آلومینیومی به رنگ سفید نقره‌ای عرضه شود. این بردها با پشتیبانی از 8 فاز مستقیم A DrMOS 90 و هشت لایه PCB با پشتیبانی از مس ضخیم ارائه می‌شود و برای پشتیبانی از سری مادربردهای نسل سیزدهم اینتل مناسب به نظر می‌رسد.

مادربرد های MSI B760

این سری از جدیدترین درگاه SSD با پشتیبانی از PCIe نسل 5 پشتیبانی می‌کند و دو اسلات M.2 نیز بر روی برد قرار گرفته است. سری مادربردهای MSI B760 هر دو گزینه DDR4 و DDR5 را برای مشتریان فراهم می‌کند. MSI با عرضه این مادربردها حق انتخاب DDR4 و DDR5 را برای مشتریان فراهم کرده و همه‌ی این سری مادربردها از فناوری‌های ارتباط شبکه Wi-Fi 6E و 2.5G LAN پشتیبانی می‌کنند.

علاوه بر این مادربردهای MSI B760 با فناوری‌های اختصاصی IO Shield و EZ M.2 برای نصب آسان قطعات ارائه می‌شوند. MSI قرار است در روزهای آینده در طول CES مادربردهای سری B760 را به نمایش بگذارد و پس از سه سال این اولین حضور MSI در CES به شمار می‌رود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما