رندرهای جدید گلکسی اس ۲۳ اولترا خبر از نمایشگر تخت این گوشی می‌دهند

بر اساس شایعه‌ای جدید، ممکن است سامسونگ بعد از سال‌ها از نمایشگر خمیده دل بکند.

رندرهای جدید گلکسی اس ۲۳ اولترا خبر از نمایشگر تخت این گوشی می‌دهند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،پرچمدار سال ۲۰۲۲ سامسونگ، گلکسی اس ۲۲ اولترا، یک گوشی زیبا با نمایشگر منحنی خیره‌کننده بوده که با وجود عالی به نظر رسیدن آن، برای همه مناسب نیست. اما شایعه‌ای جدید می‌گوید شرکت کره‌ای ممکن است برای رسیدگی به این شکایت، گلکسی اس ۲۳ اولترا را به نمایشگری تخت مجهز کند.

گلکسی اس ۲۲ اولترا دستگاهی با لبه‌های خمیده بود که حس کناره‌های بدون حاشیه را به کاربر القا می‌کرد. همچنین نمایشگر خمیده باعث می‌شود در دست گرفتن گوشی کار راحت‌تری باشد.

گلکسی اس ۲۲ اولترا از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند، چیزی که از سری نوت به این گوشی به ارث رسیده است. اما برخی از کاربران شکایت داشته که استفاده از قلم روی دستگاهی با لبه خمیده واقعا سخت است. آن‌ها مدعی بوده که استفاده از قلم S Pen روی یک صفحه تخت راحت‌تر است زیرا این کار از خروج قلم به بیرون از صفحه جلوگیری می‌کند.

اما مشکلات یک نمایشگر خمیده، به سختی استفاده از قلم ختم نمی‌شود. زیرا برخی از دارندگان این گوشی معتقدند که طراحی منحنی، باعث می‌شود نور اطراف نمایشگر منحرف شده و منجر به تابشی خیره‌کننده شود. در نهایت باید این نکته را ذکر کرد که پنل‌های منحنی بسیار راحت‌تر از نمایشگرهای تخت شکسته می‌شوند.

اما اکنون طبق این شایعه به نظر می‌رسد سامسونگ برای رفع این مشکلات از زیبایی‌شناسی صاف‌تری برای گلکسی اس ۲۳ اولترا استفاده کند. گلکسی اس ۲۲ اولترا اکنون طراحی جعبه‌ای داشته و به نظر می‌رسد جانشین آن قرار است یک دستگاه مربعی باشد.

اما شایعات و رندرهای قبلی این گوشی حاکی از آن بود که گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای اضلاع صاف‌تری خواهد بود. همچنین احمد کوایدر، افشاگر معروف فعال در توییتر که به افشای ویدیو محصولات شهرت داشته گفته است که این گوشی نمایشگر تخت خواهد داشت و رندرهایی که توسط Technizo Concept ایجاد شده را منتشر کرده است.

 

کوایدر می‌گوید که نمایشگر پرچمدار بعدی سامسونگ به اندازه گلکسی اس ۲۲ اولترا خمیده نیست. این موضوع نیز باعث خواهد شد که کاربری احساس صافی از این گوشی گرفته و تجربه استفاده از قلم S Pen بهبود پیدا کند.

او همچنین ادامه داده که سری گلکسی اس ۲۳ در رنگ‌های مشکی، سبز، کرم و اسطوخودوسی در دسترس خواهد بود. همچنین شایعه قبلی در مورد رنگ‌بندی این سری ذکر کرده بود که خانواده گلکسی اس ۲۳، در رنگ‌ها مشکی، سبز، بژ و صورتی عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که اگرچه کوایدر یک افشاگر قابل اعتماد است، اما به نظر نمی‌رسد این رندرها دقیقا گلکسی اس ۲۳ اولترا را به تصویر بکشند. زیرا طراحی آن چندان ارگونومیک نبوده و باعث می‌شود نگه داشتن آن برای مدت طولانی امری بسیار سخت باشد.

جدا از رندرها، تخت بودن نمایشگر گلکسی اس ۲۳ اولترا موضوع دور از انتظاری نیست. با توجه به اینکه ظاهرا گلکسی اس ۲۲ اولترا آنطور که سامسونگ می‌خواست عمل نکرده است، شاید شرکت کره‌ای برای افزایش فروش پرچمدار خود دست به رسیدگی به شکایت کاربران بزند.

همچنین لازم به ذکر است که افشاگر معروف فعال در توییتر دیگری کاملا با احمد کوایدر موافق نیست. او معتقد تصاویر منتشر شده به وقوع نخواهند پیوست و علی‌رغم کمتر شدن انحنای گلکسی اس ۲۳ اولترا، این گوشی همچنان یک دستگاه صاف نخواهد بود.

در آخر، بر اساس شایعات سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس ۲۳ رو در تاریخ ۱ فوریه (مصادف با ۱۲ بهمن) رونمایی کرده و می‌توان انتظار داشت در روزهای آتی افشاگری‌ها این سری تشدید شود.

 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما