پیشنهاد اجباری شدن درسی جدید برای دانشجویان

معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امید می رود با ورود جدی سازمان محیط زیست به این موضوع، این درس ۲ واحدی به صورت درس تخصصی برای کلیه رشته ها به صورت اجباری ارائه شود؛ چراکه به نفع محیط زیست کشور خواهد بود.

پیشنهاد اجباری شدن درسی جدید برای دانشجویان

 به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ به نقل از ایسنا، تقی اکبری معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی ۸ دی در نشست معاون رئیس جمهور با فعالان محیط زیست استان اردبیل با بیان اینکه این دانشگاه دارای ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر دانشجو و حدود ۴۰۰ عضو هیات علمی و ۴۰۰ کارمند است، گفت: دانشگاه محقق اردبیلی دارای مساحت ۱۶۵ هکتار می باشد که از این میزان، ۳۴ هکتار مربوط به فضای سبز است.

وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی مدیریت سبز دانشگاهی دارای رتبه ۳ ملی و ۱۵۵ بین المللی است، افزود: برای اولین بار کارشناس مدیریت سبز در این دانشگاه فعالیت می کند.

اکبری مشکل محیط زیست کشور را مشکل حکمرانی دانست و تصریح کرد: دولت باید برای سازمان و دانشگاه ها پیوست های محیط زیستی در نظر بگیرد و سازمان ها و دانشگاه ها نیز ملزم به رعایت آن باشند.

معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه درس مدیریت محیط زیست به صورت اختیاری در برخی دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه محقق اردبیلی به صورت پایلوت در حال اجرا است، افزود: امید می رود با ورود جدی سازمان محیط زیست به این موضوع، این درس ۲ واحدی به صورت درس تخصصی برای کلیه رشته ها به صورت اجباری ارائه شود؛ چراکه به نفع محیط زیست کشور خواهد بود.

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: طبق تحقیقات انجام شده بین ادراک از محیط زیست و آرامش روانی ارتباط معناداری وجود دارد.

وی به ضرورت توجه به مسائل زیست محیطی و کاهش آب رود ارس تاکید کرد: امید می رود تدابیری اندیشیده شود تا رود ارس تبدیل به دریاچه ارومیه دوم شود.

منبع : ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما