قیمت احتمالی کارت گرافیک RTX 4070 Ti، حدود 800 دلار

شرکت انویدیا بالاخره وجود کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti را تأیید کرده اما قیمت آن را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

قیمت احتمالی کارت گرافیک RTX 4070 Ti، حدود 800 دلار

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،اینطور که منابع مختلف گزارش می‌دهند، قیمت این کارت گرافیک باید حدأقل 10 درصد کمتر از کارت گرافیک کنسل شده RTX 4080 12GB باشد و از 799 دلار آغاز شود.

حتماً به خاطر دارید که این کارت گرافیک ابتدا قرار بود با نام RTX 4080 12GB به بازار عرضه شود اما شرکت انویدیا دو ماه پیش تصمیم گرفت نام آن را به RTX 4070 Ti تغییر دهد و عرضه آن را تا ژانویه 2023 عقب بیندازد. از همان زمان مطمئن نبودیم که آیا قیمت این کارت گرافیک نیز تغییر می‌کند یا صرفاً نام آن تغییر کرده است و به نظر می‌آید که حال، جواب را می‌دانیم.

اینطور که سایت Wccftech گزارش داده، شرکت انویدیا به شرکای برد خود اعلام کرده که قیمت کارت گرافیک RTX 4070 Ti قرار است از 799 دلار آغاز شود، یعنی 100 دلار (11 درصد) کمتر از قیمت اعلام شده برای کارت گرافیک RTX 4080 12GB. حتی MLID هم در گزارش خود این قیمت را تأیید کرده است.

در کشور چین هم برخی از رسانه‌های معتبر سخت افزاری اعلام کرده‌اند که این کارت گرافیک با قیمت پایه 6499 یوآن عرضه می‌شود که 700 یوآن از قیمت اعلام شده برای کارت گرافیک RTX 4080 12GB کمتر است (حدود 10 درصد ارزان‌تر).

تنها مسئله‌ای که هنوز حل نشده، این است که کارت گرافیک RTX 4070 Ti قرار نیست تحت سری Founders Edition عرضه شود و تمام مدل‌هایی که قرار است با قیمت MSRP خود انویدیا عرضه شوند از مدل‌های سفارشی هستند. می‌دانیم که انویدیا صرفاً «درخواست» می‌کند که شرکای برد، حدأقل یک مدل کارت گرافیک را با همان قیمت MSRP عرضه کنند. اما موجودی این کارت‌ها که اکثراً فاقد اورکلاک کارخانه‌ای هستند معمولاً در همان ساعات اولیه آغاز عرضه به اتمام می‌رسد. به همین خاطر، قیمت MSRP برای کارت‌هایی که نسخه Founders Edition ندارند عملاً بی‌معنی است.

در سوی دیگر، انویدیا و شرکای برد آن تقریباً دو ماه وقت بیشتر برای افزایش موجودی کارت گرافیک RTX 4070 Ti داشتند و اگر همچنان این کارت با MSRP قابل خرید نباشد، یک جای کار حتماً ایراد دارد. نظر شما در این باره چیست؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما